Lieve lotgenoten graag tip ik jullie over een tijdschrift genaamd uitgerekendJIJ. Hierin schrijven dames maar ook stellen over hun mmm zowel over de behandelingen hun ervaringen enz ook de omgeving komt aanbod. Via deze site kun je nog gratis bestellen zolang de voorraad strekt: Http://uitgerekendjij.nl Een dikke knuffel van mij hoop dat vele hier iets aan hebben
Dank je,ik heb hem ook besteld. Lijkt me erg interessant. Ben wel benieuwd hoe dat gaat met die verzendkosten. Vind het ook wel veel voor iets wat door de brievenbus past.
irritant die verzendkosten. Houd mij tegen eigenlijk....en dan weer interview met BN-ers die uiteindelijk mama zijn geworden; van die ''good-end-stories''. Wanneer een interview met BN-er die nog niet moeder is??? sorry meiden, zit in een ''ik-baal-van-alles-bui''
Toch wel een aanradar hoor!! ik heb hem al vorige maand besteld en net van de week gekregen. Staat ook verhalen in van vrouwen die nog niet zwanger zijn.
Ik had 'm ook besteld en inmiddels binnen. Het is een leuk blad, ik heb er vrijwillig 5 euro voor betaald. Ik vind het super dat mensen zo'n initiatief nemen. Ik ken ook het blad van de Frija. Die is ook mooi, maar toch een stuk minder 'glossy'. Ik schrok ook dat ie gewoon in plastic zat, zeker omdat het blad een dag voor onze verhuizing bezorgd werd, net op tijd dus! Ik had 'm al een aantal weken geleden besteld. Aan de andere kant: andere tijdschriften zitten ook in plastic en schaam ik me ook niet voor, en wat kan me die postbode schelen .
Als ik je onderschrift lees kan ik me dat heel goed voorstellen. Ik vind die BN'ers die toch moeder worden ook irrtitant maar aan de ene kant geeft het ook hoop dat het ons nog kan lukken..Jammer alleen dat zij vaak meer centen hebben voor vruchtbaarheidsbehandelingen
Erg mooi interessant blad! Als er een vervolg op komt, bestel ik het blad gelijk! Ben er soms onder de indruk van, zit zelf nog maar 4maanden in de mmm! Daan, wat een indrukwekkend verhaal zeg!
Vrijdag heb ik m binnen gekregen leuk, interessant blad met mooie verhalen! Als er nog een nummer komt zou ik m zeker weer bestellen.
@Daan: mooi positief verhaal, dapper dat je met je verhaal en foto hebt meegedaan! Respect . Ik hoop voor je dat je verhaal uiteindelijk de gewenste afloop krijgt.
Leuk blad! Heb em gisteren binnen gekregen. Staan veel boeiende verhalen in en geeft me toch weer een beetje hoop!! En niet iedereen die erin staat is al zwanger! Hoop voor jullie allemaal dat jullie droom snel uitkomt! X
Ik heb het tijdschrift van de week binnen gehad en moet zeggen dat ik het heel erg fijn vond! Mooie en herkenbare verhalen, emoties en gedachtes. Het is de moeite waard en ik hoop dat er nog een druk komt. Dit is echter nog onzeker! En er zitten helaas niet alleen maar goede afloop verhalen in hoor! Maar ik zou het tijdschrift aanraden!