6e kindje!?♡

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mitsy, 14 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hier schrok men al bij nr 3..
    En vonden ze het heel zielig dat dat wederom een jongen was.

Nu zwanger van de vierde en kijk ook erg op tegen de ondoordachte en toch pijnlijke opmerkingen.
    Alsof ik me moet verantwoorden hoe dit gebeurd is (gepland of niet etc etc).

Wie doet nou zoiets, je had net weer meer tijd voor jezelf......

De "nu een meisje"-opmerkingen zullen me om de oren vliegen.

Dus ik geloof dat ik het voorlopig maar niemand vertel en stilletjes in mn bubbel geniet van deze bijzondere tijd.

Succes Misty.

2. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.380
    1.917
    113
    Welkom,
    Wat een ander ervan vindt lekker naast je parkeren. Al krijg je 20 kinderen het is jou zorg en jij(jullie) moeten het opvoeden, lekker niks van aantrekken dus!
    Als jullie indd echt voor de 6e gaan dan wens ik jullie alvast veel succes en hopelijk mag het gauw zo ver zijn dan!

3. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Welkom.. Ik heb 5 en we willen in de toekomst ook nog een 6de. Jongste is 2.4 jaar nu oudste 7.
    Had bij mn laatste zwangerschapsvergifteging. Verkeerde medicijnen en een heel gedoe met afbouwen van bloeddrukverlagende medicijnen na de zwangerschap. Even nog daarvan bijkomen. Fysiek en mentaal gaat het nu weer goed. En merk dat een kleintje toch wel weer welkom is. Steeds meer.. Maar we wachten nog even.

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Doe wat voor jou goed voelt.
    Ik neem aan dat je kijkt hoe je het praktisch gaat doen. En wat als er een inkomen wegvalt of andere tegenslagen.

Ik heb 1 dochter. Heel misschien komt er een tweede. Maar mijn wens was ook altijd een groot gezin van 4. Heerlijk die gezelligheid

Deel Deze Pagina