Ik ben volgens mij de oudste hier..

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door LalayG, 9 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LalayG

LalayG Actief lid

9 aug 2021
    222
    243
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik heet Lalay, ik ben moeder van 4 kinderen (6 tot 18). Ik ben 45 en wil nog 1 keer proberen voor een kleintje, dit is mijn 2e huwelijk en mijn man (jonger dan ik) heeft nog een kinderwens, de jongste is van ons beide. Volgens mijn gyn kan dat nog prima aangezien mijn eierstokken en baarmoeder er uitstekend uitzien en ik nog super regelmatig ben (cyclus van 28). Mijn laatste zwangerschap was 2 jaar geleden, dat was helaas een missed-abortion, maar ik ben dus nog vruchtbaar zat (nu moet het nog blijven zitten). Na de curretage heb ik een spiraaltje laten zetten en ging er vanuit dat het klaar was nu, maar ineens komt mijn man met rammelende zaadjes aanzetten LOL.

Deze maand is de eerste maand nadat ik mijn spiraal eruit heb gehaald. Bij de gyn zagen we heel toevallig dat mijn eisprong nog moest gebeuren.. ik dacht dat die al geweest was zelf dus maar goed dat de gyn het nog even gecheckt heeft. Dus daarna toch nog even geklust op het nippertje.

Nu zit ik op cd 28 en nog geen menstruatie, wel hele pijnlijke borsten wat ik normaal helemaal niet heb (zul je net zien dat mn lichaam ineens allemaal andere kwaaltjes ontwikkelt voor NOD). Test vandaag (action early) was uiteraard nog omowit aangezien ik nu hooguit op 9dpo kan zitten, dus nog even een paar daagjes afwachten maar.

Zuul, toch3, Geriatertje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Welkom op Zwangerschapspagina.nl!
    Wat leuk dat jullie voor nog een kindje gaan. Veel geluk gewenst.

LalayG vindt dit leuk.
  3. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Welkom!! Ik ben bijna 45 dus helemaal de oudste zul je vast niet zijn. Hopelijk hebben jullie snel een positieve test.

LalayG vindt dit leuk.
  4. LalayG

LalayG Actief lid

9 aug 2021
    222
    243
    43
    Vrouw
    LOL goed te zien dat er binnenkort nog een 45 jarige hier rondloopt ;) Ben nu benieuwd of er nog meer zijn..

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    Spannend allemaal hoor, leuk!
    Er zijn hier ook oudere dames maar ik weet niet of er ook iemand bij zit die nog aan het proberen is
    Veel geluk gewenst!

6. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.026
    113
    Overijssel
    Welkom,
    Ik ben 44 jaar en op dit moment pril zwanger dus je bent niet het enige oudje ;)

Joy20, wishfulthinking, Zuul en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. LalayG

LalayG Actief lid

9 aug 2021
    222
    243
    43
    Vrouw
    Ah gefeliciteerd!! Wat leuk!! Hoe ver ben je? Heb je al kinderen?

Theezeefje vindt dit leuk.
  8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Welkom!

Hier bijna 43 en probeer zwanger te worden. Helaas lukt dat alleen met hulp van het ziekenhuis, en die stoppen met 43 met behandelen. We hebben nog 6 maanden dus.

9. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Welkom @LalayG! Je ''kwaal'' maakt het wel spannend zo zeg! :D
    Hoop voor je dat het snel raak is.

@Theezeefje jij gefeliciteerd met je prille zwangerschap!

:|
    Hoop dat het snel raak is voor je!

Edit: die smiley is niet vanwege je leeftijd maar vanwege dat het ZH gewoon stopt met de behandeling als je 43 bent geworden!

Panter en Theezeefje vinden dit leuk.
  10. LalayG

LalayG Actief lid

9 aug 2021
    222
    243
    43
    Vrouw
    Ow wat een stress moet dat geven!! Heel veel sterkte en hoop dat het op tijd lukt!

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Stress valt mee hoor, we hebben al een kindje. En mogen icsi doen maar dat willen we zelf niet meer.

Icsi geeft de meeste kans, maar ik wil dat gepoer niet meer in m'n lijf. We doen dus gewoon iui en als het ons gegeven is dan is dat mooi. En als het niet lukt is het ook goed.

12. LalayG

LalayG Actief lid

9 aug 2021
    222
    243
    43
    Vrouw
    Ah oke gelukkig maar <3

13. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ik ben ook bijna 45 hoor. Al 2 kinderen maar met nieuwe partner nog een kinderwens

Welkom!!

LalayG vindt dit leuk.
  14. Geriatertje

Geriatertje Actief lid

26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Haai! Welkom, nog meer oudjes inderdaad!
    43 hier en al drie hele leuke kindjes, met nieuwe partner toch op t nippertje nog aan het proberen. Wens is groot maar niet het einde van de wereld als het niet lukt. 2 mnd terug zwanger geraakt dus dat kan nog maar werd helaas een MA, zoals ik helaas al paar keer eerder heb meegemaakt.
    We duimen met je mee!!

15. KleineMama15

KleineMama15 Bekend lid

27 feb 2019
    520
    218
    43
    Vrouw
    Gouda
  16. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Welkom!

17. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Welkom, ik ben dan weliswaar een stuk jonger maar onlangs is m'n tante bevallen van een gezond kindje op 46 jarige leeftijd, gewoon op natuurlijke wijze zwanger geraakt. Zij is overigens niet de enige want ik kan er nog een aantal aanwijzen in bekende kring die zonder mm na hun 45 zwanger zijn geraakt en een gezond kindje hebben gekregen.

Ik hoop oprecht dat iedere vrouw hier verblijd wordt met een kinderwens.

LalayG vindt dit leuk.
  18. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.026
    113
    Overijssel
    Oeps, helemaal vergeten om op je te reageren :oops:
    Maar na 10 dagen kan ik wel melden dat ik op de vroege echo een kloppend hartje heb kunnen zien. Dacht dat ik 7+ weken was maar ben wel een week terug gezet.
    Dit kan aan verschillende factoren te wijten zijn en hoeft niks te betekenen maar toch knaagt er alweer wat twijfel... gek wordt ik van mezelf :mad:
    Heb een zoontje van 7 jaar.

19. LalayG

LalayG Actief lid

9 aug 2021
    222
    243
    43
    Vrouw
    Maak je maar niet te veel zorgen, je weet dat het op "onze leeftijd" alle kanten op kan gaan, als we de statistieken moeten geloven moeten we al blij zijn als we überhaupt zwanger raken laat staan dat het blijft zitten. Probeer niet te veel beren op de weg te zien. Ik feliciteer je alvast voorzichtig ❤ wanneer heb je je volgende echo?

Theezeefje vindt dit leuk.
  20. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.026
    113
    Overijssel
    Ja, daar heb je gelijk in. De verloskundige was positief hoor. En ik heb een regelmatige cyclus maar ik hield het het laatste jaar niet meer bij dus daar kan natuurlijk het ook aan liggen of een meetfoutje ;)
    8 september heb ik intake en krijg ik ook weer een echo :thumup:
    Bedankt!

Deel Deze Pagina