Hoi Verloskundigen, Vanmorgen had ik met zes weken en drie dagen een echo. Ik ben voor de zesde keer zwanger, en nog geen kindjes, mijn man is onvruchtbaar en ik hashimoto. Eerst een paar icsi pogingen en daarna KID. Nu hadden we dus vanmorgen een echo. Heel duidelijk alleen een vruchtzakje op te zien. Arts zag geen weefsel. Ze stelde ook meteen voor om 2 weken te wachten tot het spontaan komt, en dan curretage, zoals altijd. Moest nog even hcg prikken vanmorgen en die uitslag zou ze doorgeven. We waren bewust vanmiddag weggegaan en de mobiel niet meegenomen. Komen we thuis en had de gyn mijn voicemail ingeproken, dat ik maandag moet terug komen ivm nog een echo. Waarom is dit? (hcg blijft toch gewoon stijgen ook al heb je een miskraam, of is dat niet met een leeg zakje zo?) Vroeg het me af, weet dat het mis is, heb eigenlijk geen zin meer om naar Gent te rijden. Voor ons is het einde oefening, we gaan zonder kindjes verder..
Ze willen gewoon de opvolging van de miskraam bijhouden gezegd dat ik daar niet voor terug kom. Het vruchtzakje is zo klein ook veel te klein, maar het moet wel loskomen en ze willen gewoon kijken hoe dat verloopt. Dat ga ik niet doen, ik wacht twee weken af en dan ga ik in Ned wel voor een afspraak voor een curretage!
Hoi Ukoldaatje, wat naar voor jullie zeg. Klinkt vervelend, maar hopelijk lost de natuur het zelf op en hoef je niet weer een medisch iets te ondergaan. Wat enorm balen zeg. Sterkte komende tijd. Groeten Brigitte