Een ding spaar t van de man niet te lang op, want dan zijn t ook slechte zwemmers dus niet denken 5 dgn niet want hij moet bijna..
Het is net als met een dobbelsteen 6 gooien. Vorige maand dacht ik dat we een ronde moesten missen omdat vl voor werk naar het buitenland moest, tot overmaat van ramp was mijn cyclus daarvoor ook nog korter geweest. Geen ovu testen gebruikt en geklust op dag 14 en 17 en ja hoor, ZWANGER! Helaas heeft het niet zo mogen zijn maar overtuigd mij wel weer van een dosis geluk hebben dat het raak is en daarvoor is elke dag klussen echt niet nodig.
Toen ik zwanger werd hadden we voor ons gevoel de verkeerde momenten uitgekozen, 5 dagen voor en 1 dag na mijn eisprong.
Het blijft een wondertje, het is iets waar je toch een beetje je best voor moet doen, maar ondanks dat je het ook weer niet helemaal in de hand hebt. Het blijft heel bijzonder! En naar om te horen dat het ook mis is gegaan, maar een kleine troost... Jullie kunnen zwanger worden. Hier net begonnen aan ronde 4..... --------Zo ongeduldig -------------
Fijn om te horen dat in principe elke manier van doen "goed" is. Het blijft dus gewoon wachten tot de juiste zwemmer zich vastklampt. En als ik hoor dat er ook mensen elke dag klussen tijdens de vruchtbare periode en zwanger wordt... Dan moeten tussen de minder kwaliteit spermacelletjes toch altijd nog een paar die-hards zitten?!