Ik heb vorige week 2 zwangerschap test (sensetief) gedaan en die gaven dat ik zwanger ben. Maar omdat ik het niet kon geloven heb ik de volgende dag weer een kruidvat test gedaan. En die gaf dat ik niet zwanger ben Dus ik weet het niet meer. Ik heb mijn bannner aangepast, want ik weet het niet meer, ik heb mijn koper spiraal op 18 juni weg laten halen. En 2 dgn ervoor heb ik mijn ongi gekregen. Maar ze zeggen toch dat met koperspiraal alles hetzelfde blijft? of moet ik mischien toch nog eventjes wachten eventjes wachten voordat ik mijn mijn volgende ongi krijgt. Maar wat nu? Zal ik weer een pogje wagen en weer testen?
als je ongi 18 juni was zou vorige wel erg vroeg zijn om te testen (zou kunnen hoor maar dan was het heel vroeg) die van sensitest zijn wel heel gevoelig dat wel. Zou vandaag of morgen met ochtenurine een testje doen Dan zou hij positief zijn als je zwanger bent (kruitvat zijn goede testen niet die van 2 voor 5euri maar gewoon die langetesten waar je over heen plast) succes!
ja ik weet het, maar omdat mijn cyclus maar 21 dagen duurde kon ik volgens de berekeningen wel testen. En dat ik heb ik dus gedaan. Mijn man die zeg steeds dat ik nog eventjes moet wachten voordat ik ga testen. Maar ik kan het niet laten. Ik ga zo een testje halen en is het weer nega, wacht ik weer. Het kan geen kwaad. Kost alleen geld dom he.. Maar ik kan het gewoon niet laten....
ja ik snap dat je het net kan laten dat zou ik ook niet kunnen. ik heb steeds een negatieve test en ik kan het zelfs al niet laten laat staan dat je een positieve hebt gehad he meid heel veel succes en laat je het even weten? liefs
idd met 21 dagen kan de test idd positoef zijn. zou gewoon vandaag dan nog een test doen dan zou hij als je zwanger bent positief zijn (tenzij je zoals sommige hier heeeel laat positief test, schijnt nog al eens voor te komen) laat je het weten?
ja daar hoopte ik ook op dat ik bij die sommige mensen hoorde hahaha. maar is niet zo jammer genoeg. ik had vanmorgen een lage temp dus de duiveltjes komen vast snel
annelies keizer: wat balen meid ,lijkt me heel frustrerend als het steeds maar weer niet lukt! ik hoop dat je snel zwanger bent. Ben je al naar een huisarts geweest? gebruik je ovu testen? zelf test ik wel heel vroeg positief bij mn tweede zwangerschap al 5 dg noor nod (eerste zwschap werd een missed abortion) en nu ja het is afwachten,mn cyclus is ni iets korter gebruik tarwekiemolie geen idee of het daarmee te maken heeft.
makey: ja ik loop al bij de gyn. en die heeft geconstateerd dat ik geen ei heb, maar goed die heeft maar gegeken tot dag 21 dus ja ik dacht misschien dan toch een ei gehad mijn eerste en dan veel later. want mijn ei groeide wel alleen niet heel groot dus ja dan dnek ik wel gegroeid dus misschien dan later ei gehad dat de gyn dat niet heeft gezien, en misschien toch onverwacht zwanger geraakt. ja ze zeggen altijd de wonderen zijn de wereld nog niet uit. maar deze maand voor ons wel. jammer genoeg idd. dit is mijn eerst elange cyclus. dus dat was ik niet gewend. ik verwachtte al dat ik niet zwanger zou wezen, mar ja als je dan toch die die lage temp ziet valt het toch altijd weer tegen jammer genoeg maar bij jullie gaat het dus ook niet zo lekker mooi k*t allemaal. waarom lukt het bij sommige zomaar dan vliegt het erin en bij de ander wil het maar niet lukken. het leven zit krom in elkaar liefs
ik mag nog niet klagen hoor als ik het alle allemaal zo lees, vorige twee keer ben ik binnen 1 en 2 maanden zwanger geraakt, het wordt nu dus wel lang maar wachten duurt altijd lang. Heb nu wel ovu testen gekocht omdat mn cyclys anders is voor mn bevalling heel raar. En of die kortere cyclus nu komt van de tarwekiemolie ? wie zal het zeggen maar het is mooi meegenomen , dat scheelt weer een dag of 5. moet voglesn mij dan donderdag of vrijdag met ovu testen beginnen en dan kijken wanneer ik mn ei heb. Ben ook niet gewent pilloos te zijn dus heb nooit een echt ongi en een eisprong dus geen idee. ben al zwanger geweest dus het toch nog wel een keer lukken hoop ik.
ja idd dan zal het wel weer een keer lukken. ja ik ben ook begonnen met ovu testen en ik had een positieve test op dag 33 ong weet het niet meer precies dus beetje raar allemaal liefs