Bij ons was het ook een gezins cadeau, voor de kerst. Anders zou het hier ook 1 groot drama zijn en had niemand anders er aan mogen zitten. Leeftijd kan echt prima. We hebben er mario, mario kart, paw patrol en lego op voor hun. Ohja en iets om te kleuren en een race spelletje. Verder fortnite, animal crossing en een voetbal spel.
Super leuk cadeau voor een 6 jarige hoor! Hier hadden wij eerst het plan om de switch voor Sint te geven, maar uiteindelijk besloten ze er voor te laten sparen. Zo kregen ze op hun verjaardagen net voor Sint niet 600 cadeaus, maar hebben ze geld gekregen (werden 7 en 9) en samen een switch gekocht. Huis niet overvol met cadeaus en papa en mama kunnen s avonds ook mooi switchen.
Mijn dochter heeft zelf een Wii U en wij als ouders hebben een Switch en Playstation 4. Ze mag onder begeleiding soms op de Switch spelen (Kirby/UNO/mario etc) en op de Playstation Fall Guys. Als jouw zoontje erg zuinig is met zijn spullen, zou ik het wel doen (wel met oudertoezicht erop ingesteld!!). Mijn dochter is zelf altijd heel wild qua spelen, dus dan liever niet.
Helemaal mee eens. Bovendien maakt het voor een 6 jarige echt niet uit, een Wii of een switch. Vind ze ook belachelijk duur. Hier nog gewoon een Wii, met lekker veel spelletjes a 5 euro op marktplaats. Waarom zou je voor zo duur gaan?