hormonale disbalans, jeuk

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by WillemH, Jul 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WillemH

WillemH Lid

Apr 5, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Ik zit met een vervelend probleem, zie de titel.. Heb deze topic ook op een ander onderdeel vh forum geopend, maar wilde 'm toch ook bij jullie neerleggen. Misschien zit er bij jullie (helaas) wat meer ervaring met hormonale disbalans.

Wij zijn gezegend met een zoontje. Na zijn geboorte bijna 8 maanden geleden, werd ik na ongeveer 3, 4 maanden weer ongesteld. Na 1 of twee cycli begon de ellende, de binnenkant v mijn schaamlippen begon ontzettend te jeuken. Na het een poos te hebben aangezien, naar de huisarts geweest en die zei dat er sprake zou zijn v e hormonale disbalans. Daarom zou het v onderen zo jeuken. Vervolgens hormoonzalf gekregen, dat helpt wel, maar echt alleen als ik het heel regelmatig gebruik. Alleen, dat wil ik niet, hormoonzalf is bende en de huid kan heel dun worden. Daarnaast wordt mijn cyclus ook steeds onregelmatiger, en heb ik last van spotting tussen de menstruaties door. Ik sluit niet uit dat de hormoonzalf hiervan de oorzaak is, hoewel de huisarts zegt dat dit niet kan (ook omdat ik het zo min mogelijk gebruik).

Hebben jullie tips hoe ik zsm vd hormonale disbalans af kan komen? Het belemmert ook onze kinderwens in de toekomst.

Dank alvast!

Share This Page