Baby anderhalve week droge huid.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tese, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Of nou ja ze voelt heel zacht aan maar ze heeft allemaal van die kleine losse velletjes. Als je haar in bad doet dan word het erger. We hebben al lekker badolie in het badje gedaan en haar daarna ingesmeerd met babyolie. Maar het heeft weinig geholpen. Ze kreeg weer meer van die velletjes.

Hebben jullie tips over wat te doen? We gaan haar in ieder geval niet elke dag in bad doen. Zo ver waren we al. Maar ik geloof dat er speciale produkten zijn alleen weet ik niet welke.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat vervellen hoort er echt bij, dat is met 2 weekjes weer weg.

3. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vervellen is inderdaad normaal. Lekker insmeren met weleda iedere dag olie voor baby's (die is lekker vet) en dan is het zo over!

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Had mijn dochter ook, na ongeveer 2 weken was het weer weg.

5. shirley88

shirley88 Lid

28 dec 2006
    99
    0
    0
    nederland
    en wanneer het aanhoud het badje met zemelenbad (van kruidvatmerk) vullen.. het helpt echt!!! ervaring met 2 kindjes;)
    succes:)

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik vond cremebad van Weleda en vervolgens iedere dag olie (idem) echt een uitkomst! Het was zo weer weg en haar velletje was niet droog.

7. Roos82

Roos82 Lid

24 mrt 2010
    56
    0
    6
    En je baby zeker niet elke dag in bad doen!

8. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Wij hebben toen Zwitsal olie gebruikt maar inprincipe kan het geen kwaad als je er niks aan doet. Is meer voor het oog.

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    balneum extra vettende badolie
    badwater ook niet te warm

10. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    onze zoon werd geboren met vervelde handjes en voetjes.
    je zag de velletjes gewoon aan zijn handjes hangen en zag er erg vreemd uit.
    de weken erna is de rest van zijn huid helemaal vervelt. billen, armen, benen, buik, rug, gezicht zelfs bij zijn haren.
    daarna was het goed en nu heeft hij bijna nooit een droge huid. hij gaat om de dag in bad en dan was ik niet eens elke keer zijn haar met zeep want dan krijgt hij een droge hoofdhuid.

11. Tese

Tese Niet meer actief

Ok ik wist niet dat het erbij hoorde. M'n zoontje heeft dit namelijk nooit gehad vandaar. Bedankt voor de tips!

Deel Deze Pagina