Hallo allemaal! mijn dochter heeft de 6e ziekte (nouja: Ik ben niet bij de huisarts geweest, maar alles wijst erop) . Nu heeft ze sinds vandaag dus de uitslag, ik zie het nog steeds erger worden. Alsof het over haar lichaam kruipt : Vanuit haar rug naar haar nekje, onder haar haartjes en nu dus ook in het gezicht. Ze lijkt er geen last van te hebben overigens, alleen ziet ze er niet uit . Overigens: Geen last van de vlekjes, wel wat van de koorts, ze is wat hangerig en slaapt wat meer, maar ik heb het idee dat nu de koorts bijna weg is, dat dat ook al beter gaat. Maar oke: Hoe snel waren de vlekjes weer aan het wegtrekken bij jullie kindjes? Morgen is m'n oma jarig en daar willen we toch even een uurtje naartoe, mits m'n dochter natuurlijk verder fit is. Er zijn geen andere (kleine) kindjes, maar toch is het niet zo'n prettig gezicht, als die vlekjes... dus vandaar de vraag Ik vind het overigens wel heel apart dat iets zo 'volgens het boekje' gaat! groetjes Athina
dan is het geen 6e ziekte, denk ik, want dan komen de vlekjes niet in het gezicht. En de vlekjes komen dan pas als de koorts al weg is. Hier zat er zelfs een dag tussen. De vlekjes zijn hier 3 dagen geweest denk ik. eerste dag was het ergst
bedankt voor de reacties ! Als ik het vergelijk met andere foto's op internet is er geen twijfel mogelijk dat het de 6e ziekte is. Maar prettig te weten dat het morgen(middag) waarschijnlijk al een stuk minder is!
Hier was het ook na 1 dag het ergste verdwenen. en na 2 dagen zag je het niet meer. De koorts (tot 39,9) was trouwens hier weg toen de vlekken kwamen, misschien alleen nog een beetje verhoging voor een dag.
sliepen jullie kindjes ook zoveel meer? Het is hier nog even erger geworden, een klein beetje op haar wangen erbij... Dus het zal morgen wel echt minder worden en zo niet, dan bel ik voor de zekerheid de huisarts wel even.
Hij sliep vooral die dagen hoge koorts meer, en daarna toch ook nog wel iets extra. Ze zitten ook niet echt lekker in hun vel.. Maar het was al wel snel weer over, nadat hij lekker bijgeslapen was.
ja mijn dochtertje sliep ook heel erg veel met die koorts maar ja dat is normaal de meeste kinderen slapen zich eroverheen als ze ziek zijn..