Hoort dit er gewoon bij? ( 8,5 mnd sprong)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door francis78, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Onze kleine meid sliep altijd keurig tot 7 uur. Sinds 2 weken is het helemaal gebeurt... Eerst was het elke ochtend zo rond 5.30 feest...nooit een keer meer gaan slapen! Ja, na een flink ontbijt en 2 uur spelen....dus om een uur of half 9 lag mevrouw weer heerlijk te slapen en wij zaten met dikke ogen aan de koffie..;)
    Nu is het inmiddel zo'n beetje opgeschoven naar 6 uur, maar zaterdag gaan we naar de camping, zullen ze blij zijn met ons!:D
    Hoort dit er bij en zo ja, hoe lang duurde dit bij jullie?
    Oja, Janiek was 2 weken overtijd, dus nu officieel 8,5 mnd.

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Dat is denk ik gewoon het hervinden van het ritme. ze zijn minder slaap nodig dus moeten ze zich zelf restten denk ik. Mijn zoon heeft dat ook gehad en het ging na een week weer beter. Het is nu weer 7.15 daarvoor ongeveer een week lang 5.30/6.00. Ook mijn zoon was te laat namelijk 16 dgn maar dat heeft er echt geen invloed op hoor.

3. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Nee die 2 weken die zal het niet zijn.
    Gaat allemaal vanzelf weer beter.
    Mijn zoon is al maanden om half 6 wakker....en nog steeds....

4. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Héééé Francis!!!

Janiek in de 8,5 maanden sprong? Ons wijffie ook, althans ze komt er net een beetje uit. Ineens begint ze echte woordjes te zeggen en dingen te herhalen. Ook gaat het staan een stuk beter, alleen kruipen gaat nog steeds niet helemaal (wiebelen op handen en knieën)

Dat van het slapen herken ik niet trouwens, ze slaapt als een roosje, tot 07.30 als we vrij zijn. Maarrrrr het kan wel heel goed bij de sprong horen...denk ik.

Hoor graag nog eens van je ;)

Deel Deze Pagina