6e ziekte

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamavanJurre, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJurre

MamavanJurre Actief lid

3 nov 2009
    287
    0
    0
    Gelderland
    Hoi,

Mijn zoontje heeft afgelopen dagen de 6e ziekte gehad. Het begon met plotseling hele hoge koorts (40 graden) en het was echt een ziek vogeltje. Na 3 dagen knapte hij ineens op en begon weer te spelen (dit was maandag). Gister zat hij dus onder de vlekjes die nu gelukkig alweer wat af beginnen te nemen. Daar heeft hij verder geen last van gelukkig.

Maar hij is nog steeds niet helemaal zichzelf. Qua spelen enzo gaat het wel weer goed, maar qua slapen en eten nog niet zo. Hij heeft van maandag op dinsdag de hele nacht geslapen maar vannacht weer behoorlijk gespookt. En voordat hij ziek werd at hij echt als ene bootwerker en nu weigert hij alles wat hij ziet. Hij hoeft geen brood meer, geen Nijntje koekje (dan is hij echt ziek ;)), geen fruit... Avondeten krijgen we op dit moment alleen een potje erin, vers weigert hij al meteen.

Heel verhaal terwijl ik een korte vraag heb ;): Hoe lang duurde het bij jou voordat je kindje weer helemaal hersteld was van de 6e ziekte???

Groetjes!

2. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik denk dat het ongeveer een week duurde voordat hij helemaal opgeknapt was en weer helemaal zichzelf.
    Kan het me niet precies herinneren, maar toen de koorts weg was, was hij in ieder geval niet meteen beter.

Beterschap voor je mannetje!

3. Bij ons ook ongeveer 1 week. Toen de koorts weg was leek het even slechter te gaan en daarna knapte hij goed op.

Beterschap!

Deel Deze Pagina