Jaaaa!!! Ik kan het nog niet geloven!!! IK BEN ZWANGER!!! Na 3 maanden werd ik door mijn huisarts al doorgestuurd naar de gyn ivm zeer onregelmatige cyclus, clomid voorgeschreven gekregen maar ivm een trainingsweek waarbij ik de hele week van huis was heb ik dat deze maand niet gebruikt omdat ik dan precies die week mijn ei zou hebben. Deze maand was dus eigenlijk een soort van voor spek en bonen, maar nu heb ik vanochtend positief getest!! Testjes staan in mijn fotoalbum! De digitale test gaf aan 2-3 weken! Ik ben zoooo blij!!!
Wat een geweldig nieuws! En juist nu je het niet had verwacht! Die kleintjes zijn al ondeugdjes als ze nog maar en zaadje zijn
Dankjulliewel dames! Ik had het inderdaad zo niet verwacht... Je hoort het zo vaak en het is toch echt waar! Het begint nu langzaamaan een klein beetje werkelijk te worden, maar het echt beseffen zal nog wel even duren....
Nog maar zo'n klein beebje, en nu al zo eigenwijs! Super gaaf... Mega gefeliciteerd... Het duurt nog ff voor je besef helemaal komt hoor! Wij kregen een tijd geleden te horen dat we niet zwanger konden raken voorlopig.... 3 weken later waren wij hartstikke onverwacht zwanger! Dat zijn nog eens leuke verrassingen he! Geniet er lekker van!