Hoi allemaal, Ik heb met veel moeite 8 spaarkaarten van Nutricia bij elkaar gespaard, maar uiteindelijk hebben we ze niet gebruikt. Wie wil ze ruilen of overnemen? Groetjes
Heel simpel doe maar een bod, ik heb geen flauw idee wat ik er van moet verwachten haha. Mij maak je het meest blij met veel D.E. punten maar volgens mij de hele wereld Het zal nog wel 2,30 euro verzendkosten zijn hoor, tenzij je ze in Utrecht komt ophalen, mag uiteraard
Ik heb wel een aantal D.E. punten, maar ik weet niet hoeveel. Dat kan ik wel bekijken. Waarom gebruik je de spaarkaarten eigenlijk niet zelf? En volgend weekend ben ik heel toevallig wel in Utrecht, maar dan weet ik alsnog niet of ik echt tijd heb om het op te halen. En in het geval van opsturen, dan zou het voordeliger zijn voor mij als jij ze dan naar nutricia opstuurt en mij de doorstuurt/doormailt. Anders zou ik dan nog een keer 2,30 moeten betalen om ze zelf op te sturen. Ik heb in ieder geval wel interesse!
ik heb ze niet gebruiikt omdat ik uiteindelijk een ander cadeau voor mn zoon zijn verjaardag heb gekocht. Gewoon in de winkel uitgekozen zeg maar. MAar prima, denk er maar even over na en je kan me ook altijd een PB sturen