dames hellup mij !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlaagje, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlaagje

vlaagje Lid

24 jun 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 vlaagje, 5 aug 2014
    Laatst bewerkt: 5 aug 2014
    Hoi dames ,

ik zit met een probleem en misschien kunnen jullie mij helpen , misschien iemand die het zelfde heeft meegemaakt of het kent via via.

Ik ben in januari gestopt met de pil , daarna een normale en regelmatige cyclus gehad van een dag of 28.

tot juni , bleef mijn cyclus steeds langer weg. mijn laatste menstruatie was 27 mei .

Ik heb de afgelopen 2 maanden in het begin erg last gehad van , duizeligheid , zeurig gevoel in me onderbuik , hoofdpijn , misselijk , soms zwart zien voor de ogen met te snel opstaan.
    Het zijn maar kleine dingetjes ,
    Ik ben ook wel een beetje aangekomen vind ik zelf merk het aan me kleding.

Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet en heb verschillende en meerdere test gedaan maar die zijn gewoon negatief.
    ook overlegd met de huisarts maar die doet niks en die zegt dat het normaal is en wel goed komt en verder niks aan de hand is .

misschien iemand die me kan helpen of advies kan geven?
    Ik voel ook veel blopjes in me buik , ik neem maar gewoon aan dat het me darmen zijn.

Wie help mij?

2. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    Wat vervelend allemaal. Ik kan je Helaas geen andere raad geven dan de dokter. Ik was ook flink overtijd en overtuigd zwanger. Met alleen maar neg testen.
    Je kan een cyclus overslaan, kan ook met ontpillen te maken hebben.
    Tja weet t verder ook niet zo goed. Veel succes en hoop dat je sjel duidelijkheid krijgt

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Tot een jaar na het stoppen van de pil kun je nog onregelmatig zijn.
    Het komt vaak voor dat vrouwen eerst een paar maznden na het stoppen van de pil een keurige cyclus van 28 dagen hebben waarna de cyclus alsnog op hol slaat.

Gezien je negatieve testen ga ik ervan uit dat je niet zwanger bent. Zwanger zijn en negatief testen (je test de hele zwangerschap positief trouwens) komt maar zelden voor.
    Je hoort juist die verhalen, omdat het zeldzaam en bijzonder is.

Denken dat je wel zwanger moet zijn ondanks negatieve testen, kan ook invloed hebben op het wegblijven van je menstruatie.
    Die plopjes zijn gewoon je darmen waardoor je ook een opgeblazen buik kunt krijgen.

Geloof je het nog steeds niet, vraag dan je huisarts om een bloedtest of laat een echo maken.

Deel Deze Pagina