Dag dames, het antwoord staat ongetwijfeld al ergens maar ik heb t niet kunnen vinden dus stel ik de vraag zelf even.. Valentino is nu 6maanden oud en ik moet morgen naar het CB dus dan vraag ik t ook daar nog even, maar ben benieuwd wat jullie kindjes eten/kregen met 6maanden oud...hoe ziet t schema eruit?? Valentino zit nl nu nog op 5flessen... gr. Sarina
Kaylee krijgt nu: fles van 200 cc + 1 grote schep rijstebloem vanille fruithapje (1 stuk fruit + soms een halve liga verkruimeld) + ongeveer 100 cc melk (ik bied meer aan, maar ze drinkt niet meer) broodkorstje tussendoor fles 200 cc 18.00 ongeveer: groenten + aardappels fles 200cc met 2 grote scheppen rijstebloem vanille De bedoeling is dat ze binnenkort meer fruit eet en dan ook die 100 cc melk laat vallen... Heb er geen tijden bijgezet omdat ik voed op verzoek, behalve t avondeten.
6 Maanden was bij ons: (4 flessen) 7.00 uur Fles 10.30 uur Fles Fruithap tussendoor 15.00 uur Fles 17.30 uur Potje groenten 19.30 uur Fles met extra Nutrix erdoor 7 Maanden is bij onsDoe hem dr ook maar vast bij ) (3 flessen) 7.00 uur Fles met Bambix erdoor 8.30 uur Fruithap 11.00 uur Fles 12.30 uur Boterham met sap 15.30 uur Liga met sap erdoor en flesje water 17.30 uur Groentehap en toetje (yogolino) en water 19.00 Fles met Nutrix erdoor
7 uur is eigenlijk alleen als ik werk, anders wordt het vaak half 8. Ik ben natuurlijk niet in één keer overgestapt op alles, maar geleidelijk.
ik heb het ff opgezocht 07:30 210 ml pap uit bordje 10:00 sap en koekje 12:00 210 ml melk 15:00 fruithapje 17:30 avondhap (groenten) 19:00 210 ml melk
Dankjewel voor de schema's! Nou een ding, Valentino vindt van het lepeltje eten geweldig maar nu heb ik dus van die potjes van Olvarit vanaf 6maanden maar (ik denk doordat dit dikker is) begint hij echt te kokhalzen als ik t m voer..iemand hier ervaring mee, en blijf je dan nog even bij de andere potjes of maak je deze hap dan dunner???
Ik zou gewoon bij deze 6 maanden potjes blijven hoor Even de staafmixer er doorheen ofzo, op die manier heb je lekker wat meer variatie in potjes en kan hij vast wennen aan de smaakjes. En als het zover is kan je ze hem zo geven, en kent hij de smaakjes al een beetje..
hoi sarina misschien een idee de otjes voeding van kruitvat zijn dunner misschien vind hij die lekkerder . groetjes yvonne