hoi even een vraagje vanaf waarneer ga je vitamine D gebruiken levy krijgt flesvoeding , ik denk dat hij per dag nog niet aan een halve liter voeding komt . groetjes yvonne
Bij minder dan 500 ml ga je vitamine D bij geven. Zo heb ik het iig te horen gekregen op het consultatieburo. Maar dat kan je zelf het beste even vragen bij je eigen consultatie buro.
Mijn dochter kreeg geen vitamine D, ja in de flesvoeding zit het standaard al geloof ik, maar ik gaf haar later geen vitamine D meer. Niet omdat ik dat niet wou doen, maar ze kon er op een een of andere manier niet tegen. Ze kreeg hele rare vieze draderige poepluiers van die vitamine D. En als ik stopte met geven werd de ontlasting weer goed. Toen heeft het cb tegen mij gezegt dat ik het maar moest laten, want anders had ze er zo'n last van. Maar je kan het idd het beste even vragen aan het consultatie bureau. Groetjes
Lisa heeft vanaf dat ze 300 ml of minder opvolgmelk dronk vit. d gekregen en daarna vanaf 1 jaar kreeg ze gewone melk zoiezo met vit. D
ook hier als er minder dan 300 ml melk of opvolgmelk wordt gedroken. Ik doe nu standaard de druppeltjes 's morgens door zijn pap. En ik heb vitamine A en D.
Ik heb tabl. vit. D , die krijgt ze ook door de pap of gewoon zo in het mondje..ze is gelukkig erg makkelijk met tabletjes slikken!
Ongeveer vier à zes maanden na de geboorte van uw kindje, zal uw kindje geleidelijk meer vastere voeding krijgen. Sommige kinderen hebben wanneer zij ouder worden meer voorkeur voor vastere voeding. Dit houdt vaak in dat de kinderen minder opvolgmelk drinken. In zulke gevallen is het belangrijk om de opvolgmelk aan te blijven bieden, maak er geen strijd van. Ook kunt u de opvolgmelk verwerken in een fruit-, of groentehap, warme maaltijd, thee, pudding, etcetera. Indien uw kindje in totaal minder dan 500 ml opvolgmelk op een dag binnen krijgt, moet u wel vitamine D bijgeven. komt van ouders online site af succes Yvon