@ Nathalie, oh wat fijn, dat het hartje klopt. Wat een opluchting zal het zijn. Geniet ervan. Ik ga zo weg. ik laat het nog wel weten hoe het ging
heb je topic in 1 ruk gelezen vind het super spannend voor je!!!! Hopelijk goed nieuws! TOI TOI TOI Succes!
Helaas, nog steeds geen kloppend hartje. Het vruchtje is ook niet gegroeid. Dus helaas weer een MK. Ik heb medicatie om de MK op te wekken en volgende week weer een afspraak voor nacontrole. Omdat het al de 4e MK is hebben we gelijk bloed laten prikken voor een chromosoomonderzoek maar daar van krijgen we de uitslag pas over 3 maanden. Bedankt meiden voor de positieve verhalen en de steun. Het doet me goed dat jullie zo met me mee leven
Ach lieverd toch! Zit je al die tijd in onzekerheid, word je nog niet beloond met een kloppend hartje. Ik hoop voor je dat er iets uit het chromosomenonderzoek komt. Vaak kunnen ze niks vinden (was bij mij ook het geval). Maar altijd prettig om dingen uit te kunnen sluite. Wil je veel sterkte wensen. Ik weet wat het is. Virtuele knuffel voor jou.
He wat vervelend nou!! Had gehoopt op goed nieuwus van ons beiden!! Heel veel sterkte, we leven allemaal met je mee!