Net zwanger en blaasontsteking (normaal heb ik dit nooit). De huisarts heeft mij Furabid 100 mg voor 5 dagen voorgeschreven. Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Ja ik.. al drie keer voorgeschreven gehad. Furabid hielp bij mij maar tijdelijk. Een blaasontsteking valt niet op als je zwanger ben je hebt dan geen pijn als je dat buiten een zwangerschap zou moeten hebben. Drink veel water meid en veel sterkte ermee
Misschien is cranberry nog een tip! Ik heb wel 10x een blaasontsteking gehad (niet in de zwangerschap) en ben toen begonnen met cranberry's ! Helpen mij enorm! En goed drinken, plassen na de seks, en niet van achteren naar voren afvegen bij plassen/poepen! Ik kreeg altijd nitrofurantoïne ! Furabid heb ik ook gehad.. ik had meer baad bij nitrofurantoïne! furabid duurde bij mij een paar dagen voordat ik resultaat voelde! Succes ermee! Enne gefeliciteerd met je zwangerschap
Ja dat wisselt echt per persoon, ik zelf reageer niet goed op furabid . Word er ziek van. Ik had ook meer aan nitrofurantoine.. Als t niks doet na 48/72 uur gewoon weer aan de bel trekken !
Ja ik, had een blaasontsteking in week 8 en het heeft goed geholpen. Heb daarna een poos cranberry tabletten geslikt en (tot op heden) geen blaasontsteking meer gehad
Furabid doet bij mij ook niks. Paar keer gehad en toen steeg het op naar mijn nieren. Nu krijg ik Nitrofurantoine. Maar het mag tijdens je zwangerschap. Veel succes ermee, niet fijn!
Eh dames... Het werkzame bestanddeel van Furabid is nitrofurantoine! (Furabid is merknaam) misschien dat de dosis uit heeft gemaakt dat sommigen hier betere ervaringen mee hebben? Hahaha
In furabid zitten toch andere bestandsdelen heb het vorige x na gevraagd daar de nitro er idd ook in zit.. Ik kon er alsnog niet tegen helaas.
Kan zijn hoor, dat je reageert op de hulpstoffen die erin zitten. Dat zie je bij veel medicatie. Bedoel meer de opmerkingen 'Furabid werkte niet, maar nitro wel'. Daarom denk ik dat het eerder in de dosis zit.
O ja, inderdaad Merah, nagekeken en ik kreeg Amoxicilline. Haha had me even niet meer gerealiseerd dat Furabid en die andere hetzelfde waren.