6x positieve ovu trst?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Celia, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Celia

Celia Lid

6 jul 2008
    29
    0
    0
    Hoi Meiden,

Deze maand heb ik voor het eerst ovu testen gedaan. Nu heb ik in totaal 6 :confused: positieve testen gehad (wel rond verwacht ei,vanaf dag 14). Daarna nog 2 negatieve, na die zes posi. Op dag 30 zw test negatief en volgende dag ongi. Hebben jullie hier ervaring mee? Is dit normaal?
    Volgens ff heb ik m'n ei op dag 15 gehad :confused: terwijl ik daarna nog steeds posi ovu testen had?

Graag jullie reacties1

Groetjes,
    Celia

2. Celia

Celia Lid

6 jul 2008
    29
    0
    0
    sory :oops: de topic moet natuurlijk ovu test zijn!

3. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    hey celia...
    Ik zie dat je die rot kruidvat testen heb gebruikt.....NIET MEER DOEN!
    ze geven je veel hoop onduidelijkheid en verdriet...
    iemand anders hier heeft het ook gehad en ik heb er nachtmerries aan over gehouden....
    ik heb namelijk meer dan 20 positieve testen met die gehad zelfs tot na me ongi in (de zelfde cyclus) en een andere meid tot voot haar nod...ze zijn echt irr....
    Als ik je een tip mag geven koop alle andere ovu testen behalve die...
    ik dacht ook die zullen wel goed zijn omdat de zwangerschaptesten super zijn van hun ....dussss niet...
    ik hou het nu op matcare...heel makkelijk en snel te bestellen ...
    hoop je genoeg info te hebben gegeven en dat je heel snel zwanger bent!
    de groeten slaapzak
    ps...hihi bij het terug lezen dacht ik.....kan ook zijn dat die bij jou wel goed werken....en dat ik misschien te was....sorry als ik een beetje negatief over kwam was me bedoeling niet...

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Ik denk ook dat het aan de kruidvat testen ligt. Ik heb dit keer kruidvat en clear blue gebruikt en met kruidvat had ik nog steeds heel positieve testen, terwijl ik met clear blue allang weer negatief testte.

5. Celia

Celia Lid

6 jul 2008
    29
    0
    0
    Hoi slaapzak,

Deze cyclus dan maar een ander merkje zoeken, eentje die wat minder posi testen geeft :rolleyes: en wel helpt om eitje te vinden (vooraf dan..) Vond het al raar, temp omhoog en toch posi testen. Dacht alleen dat het Lh langer te vinden was.. :oops: en dat ik daarom posi testte
    Ach ja, al doende leert men..

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Heb van sensitest gebruikt, die zijn erg goed.

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik heb ook die van kruidvat gebruikt deze cyclus. Eerst vage lijntjes, dan een positieve, dan echt negatief en vervolgens een dag of 4 achter elkaar knallend positief. Ik weet dus dat ze wel negatief kunnen testen, witter dan wit kan niet, maar ik heb nu ook die van sensitest besteld. Hopelijk heb ik dan, als ik volgende cyclus weer moet testen, wat minder onzekerheid.
    Ik vond de testen van kruidvat wel prettig in gebruik.
    Groetjes, mexican

Deel Deze Pagina