Ik ben nu een maand begonnen met de nuvaring, maar heb toch mijn twijfels of hij wel gewerkt heeft. Nu heb ik vanmorgen een clear blue test gedaan. Kwam na 1 minuut een hele vage streep tevoorschijn, maar toch echt. Een streep. Hij staat er nu nog net zoals vanmorgen. (weet dattie nu niet meer telt hoor, maar toch) Vanmiddag voor de zekerheid een kruidvat test gedaan, maar die was negatief. Wie o wie heeft eravaring hiermee? Komen dit soort vage strepen bij clear blue vaker voor en was je dan zwanger of toch niet? Ik kan vanavond of morgenvroeg nog een digitale test doen, maar twijfel een beetje of dit zinvol is. ps: ondanks dat ik met de nuvaring ben begonnen, zou een tweede kindje welkom zijn!
Welke kruidvat test heb je gedaan?'zo 1 van 2 voor 5 euro of 1 waar je overheen moet plassen? Die van 2 voor 5 euro zijn wel heel gevoelig namelijk. De cb schijnt pas een paar dagen na je nod posi te geven...als het raak is dan Maar ze zeggen..streep is streep, ook al iesie vaag. Heb je een foto ervan?
O'ja, ik zou over 2 dagen met ochtendurine testen, dan is je hcg verdubbeld als je zwanger bent en je urine is ook nog eens geconcentreerder.
Ik heb getest met die waar je overheen moet plassen. Net toch de digitale test gedaan, maar hij is negatief. Blijf het wel vreemd vinden dat die clear blue van vanmorgen ''iets'' aangaf. Nou ja. We wachten het af. Bedankt voor je antwoord!