ik dacht 150 per kilo lichaamsgewicht? Hier redt ik denk ik dus de 120/4 niet meer want het is nu 2 uur later en ze wil weer drinken.. Pff.... misschien toch maar weer alles 150/5 geven en dan zien op hoeveel voedingen we uitkomen.
Waarom is 6x150 Misschien not done? Je houd je toch aan de 30 schepjes... Lekker geven zou ik zeggen als je kindje het nodig heeft En vaak is dat maar een periode dt ze meer willen enzo.. Dus gewoon lekker geven
Ik vroeg me af of het wel handig is, ook omdat ze verborgen reflux heeft. Ze zit dan ook gelijk aan haar en de max...
De richtlijnen van nutricia zijn: Je kunt de hoeveelheid flesvoeding voor je kindje ook zelf uitrekenen met een eenvoudig rekensommetje. Voor elke kilo die je kind weegt, heeft hij ongeveer 150 ml voeding per dag nodig. Weegt je kindje bijvoorbeeld 4 kilo, dan is 4 x 150 ml = 600 ml voldoende. Ik gaf de eerste 2 maanden BV, heb dus geen ervaring met KV in het begin.. Toen ik ben overgestapt op KV zat Ties als snel op 6x180cc (als ik kolfde was het tussen de 120-200cc per keer. Wat hij uit de borst dronk weet ik niet.. ) Succes! En doen waar jij je goed bij voelt! Het ene kindje heeft nou eenmaal meer nodig/honger dan het andere kindje!
Dat is waar! Ik kom nu uit op overdag om de 3uur of iets later 150/5 waarvan ze iedere keer 20-30cc laat staan dus eigenlijk drinkt ze dan: 6.00u 135cc 9.00u 135cc 12.00 135cc 15.30 135cc 19.30 135cc ergens in de nacht: 100cc Dat valt toch best mee of niet?