Even delen hoor, mijn meiske heeft het kletsen nu echt ontdekt. Ze heeft er ineens (op één dag kwam het allemaal) andere letters ontdekt. Ze kraait de hele dag door: jaja, mapa, meme, pepe, en vooral de hele dag door PAPA PAPA PAPA!! Ben benieuwd wanner ze doorkrijgt wat het betekent. (wanneer is dat ongeveer?)
ja lief he!!!!!!!!!! onze jongste roept een hele dag memememe kleintjes weten meer dat wij denken!!!!!! als ik zeg 'waar is heit (papa)´ draait zijn kopie gelijk richting zijn vader zo ook bij mem )mama en ook bij zijn grote broer jelle vooral bij zijn broer dan zoekt hij de gehele kamer door waar zijn broer is en lacht erg luid dat hij hem uiteindelijk vind/ziet
Hahaha grappig! Kan niet wachten tot ons ventje dat ook gaat doen. Hij heeft nu wel het schaterlachen ontdekt. Ook heel leuk!
Ons zoontje is nu ook 7,5 maand en klets ook de hele dag door! Het begon met bababa en nu is het mamama... De eerste keer keken wij elkaar aan van: zegt hij nou mama? Hij is ook vaak als een visje te happen, zo schattig om te zien...
ja, zo lief! Ze zei dit weekend, terwijl we bij mijn ouders waren: oooopa hihi, toeval, maar toch leuk! Er komt wel een moeilijkheidje bij: als ze nu wat jengelt zegt ze ook: mama...papa, mempè...en dan trekt ze er een enorme pruillip bij Tsja...dan is het even moeilijker om daar weerstand aan te bieden
lief he, als ze zo net beginnen met brabbelen echt begrijpen gaan ze pas rond het jaar doen denk ik. tenminste, jamie roepte ons bewust met mama en papa rond het jaar (iets eerder denk ik) maar sommige baby's zijn sneller dan andere he! je hebt baby's die met hun 1 jaar al 10 woorden zeggen, je hebt ook baby's van 2 die bijna nog niets zeggen...
Ohh zo leuk!! Hier ook al een tijd dadada papapa mamama mumumu en als ik iets vraag (maakt niet uit wat) jah jah jah. Heel leuk allemaal, en gezellig. Hier ook een hoop gegil en gekir uit de box.