Hallo allemaal, Over 1,5 maand vieren wij hier feest!! Ons dochtertje wordt dan alweer twee jaar. Maar nu heb ik geen flauw idee wat leuk is om voor haar verjaardag te vragen. Ze heeft hier sowieso niet heel veel speelgoed: overal een klein beetje van: beetje duplo, beetje keukenspeelgoed, beetje poppenspul e.d. We hebben geen tuin dus ze heeft niets aan speelgoed voor in de tuin; ze heeft al genoeg voor op ons balkon. Hebben jullie nog ideetjes? Groetjes, Arri
Haha, Zoey is net 1 maar ik weet wel wat ik voor haar 2e verjaardag wil vragen: -keukentje -poppenwagentje met pop -eigen rugzakje -eigen paraplu -eigen harkje, schepje, enz. spulletjes voor in haar eigen tuintje -mooie figuurlamp voor in haar kamertje -driewieler -eiegen meubeltjes voor in haar kamertje
haha, zo je bent er in ieder geval op tijd bij. JOuw lijstje heeft ze ongeveer al in huis: poppenwagen, eigen tas, driewieler heeft ze met de eerste verjaardag gekregen. De rest heeft ze al of ik heb daar geen belangstelling voor... Keuken vind ik nog wel een optie. Heb hier alleen een klein fornuisje van de Hema. Ook leuk!!
Mijnm dochter word ook bijna 2 en toevallig ben ik van de week bezig geweest met haar lijstje. Ook hier een kindje die al veeeel heeft. Lijstje tot nu toe: - bikini/badpak - kinderparaplu - eigen reistrolley - sets van playdoh - rijgkralen - poppenwieg - bambino loco - roze radio/cd speler - loopfiets - speel en leerstad v little people - duplo stadsdierentuin - kleding (lijstje gemaakt op kleertjes.com) - dvd van dora - pyama van dora - puzzels met 6,9,12 stukjes - dierendomino - badspeelgoed - poppenbad - koekjesbakvormen - speelkassa - v tech prinsessentelefoon - bumba memory - stempeldoos - kapppop - dokterskoffer Hoop dat je er inspiratie uit kunt halen
het duurt hier nog even maar dat fornuisje van de hema of ikea staat hier al op het lijstje... en ik vind persoonlijk kleren altijd errug handig!
Mag ik vragen wat je allemaal hebt voor op balkon? Ik zoek ook nog speelgoed voor op ons balkon voor mijn zoontje..
Leuk dekbedovertrek? Spulletjes voor in d'r haar? Verkleedkleren? regenlaarsjes? Fotoalbum? Tandendoosje?
MissyZuilen, ik heb op het balkon een soort plantenbak staan die ik gebruik als zandbak! heel ideaal!! (zoiets: http://images.beslist.net/beslist-images/9/LARGE/000/000/004/4059.png) en daar zit natuurlijk het nodige zandspeelgoed in. Verder leg ik vaak een kleed op het balkon en laat haar dan lekker met het binnenspeelgoed op spelen. En o ja, vorig jaar zomer: een minizwembadje. Maar met name de 'zandbak' is veruit favoriet!
Dat is slim bedacht! Moet toch nog naar 't tuincentrum voor een rol afdekplaat te halen voor op mijn spijlen van het balkon. Zoonlief gooit alles ertussen naar beneden en onderbuurvrouw is beetje een zeur..
ja, erg handig! Wat ik zeg: hier is het helemaal favoriet. gelukkig gooit mevrouw hier niet veel naar beneden en gelukkig wonen we op de eerste verdieping; de onderburen (begane grond) hebben geen balkon of tuin onder ons balkon. Maar okay, een keukentje is dus wel erg favoriet. Ik twijfel nog omdat ik het zo'n groot ding vind in de huiskamer... maar het is natuurlijk wel erg leuk... toch maar even aankaarten hier!