Weet sinds afgelopen zaterdag dat ik zwanger ben. Netjes oplopende testen. Vandaag zelfs knaller. Doordat ik 2 jaar geleden miskraam heb gehad toch erg onzeker. Nu had ik net bij afvegen bruine afscheiding. Heb ook al paar dagen beetje rommelige buik. Nu net paar flinke steken en dat was het. Meer ook niet. Zou het voorbode miskraam zijn?
Wat bedoel je met een rommelige buik? Dat het zeer doet? Krampen? Of dat je buik gewoon geluid maakt door bijvoorbeeld lucht? Heb je verder nog meer bloed verlies gehad? Of alleen het bruine van net?
Krampjes. Maar niet heel pijnlijk hoor. En nee heb verder geen bruin meer gezien. Het is echt minimaal
Ik heb tot een week of 9 bijna dagelijks bruinverlies gehad; hoeft niets te betekenen Ook wat krampjes horen er vaak gewoon bij. Hopelijk zit 't allemaal gewoon goed!
Het is vooral meer zeurende pijntjes. Het constante. Heb het idee dat het erger wordt als ik druk bezig ben geweest. Veel tillen en dergelijke. Bruine afscheiding heb ik nu niet meer gehad. En het is zo weinig ook. Zat later ook te bedenken dat ik dat bij mijn zoontje tussen de 6 en 7 weken ook heb gehad. Gewoon heel onzeker nu. Weet dat we tussen week 8 en 9 een 1e echo krijgen.
Ik heb tot 10?weken menstruatie gevoel gehad. De vak vertelde er is een interne verbouwing aan de gang