Hoi Hope, Hoe is het nu? Vieze vraag, maar wat verlies je? Mijn bloedverlies was ook een week lang enorm. Inclusief stolsels en alles wat je niet wil zien. Kleine bleek er dus nog te zitten. Krijg je nog een echo? Ik probeer nog een beetje goede hoop te hebben. Want als ik naar mezelf kijk...
😱😱😱😱 dat meen je!! Hoe kan zoiets dan?? Het begon gisterenochtend bij mij met zwarte klonten. Daarna roodverlies. Ook dat het eruit loopt bij het plassen zeg maar. Vanochtend weer een grote donkere klont/stolsel. Sindsdien helderrood maar volgens mij ben ik het ergste kwijt... Morgen controle echo om 14:30... Wat lief trouwens dat je toch nog hoop blijft houden! De rest trouwens ook bedankt voor de lieve reacties! Ik laat jullie morgen uiteraard weten hoe het was...
Oke lezers van dit topic, om de spanning erin te houden.... Net een zw test gedaan en deze is 1 dag na de miskraam nog donkerder dan de controlestreep...ik weet uiteraard dat hcg nog lang na een mk in de urine zichtbaar blijft. Bij vorige mk was de test 1 dag na mk wel een stuk terug gelopen...vaag....🤔
Nou, je houdt de spanning er wel goed in Maar ikzelf zou ook nog een sprankeltje hoop hebben in jouw geval. Ik duim dat je morgen toch nog onverwachts goed nieuws mag krijgen! Succes!!
Om half 3! Het bloeden was minder geworden maar wordt nu toch weer meer. Vind het best wel heel veel vervelend om een inwendige echo te krijgen terwijl ik nog in mijn miskraam zit. Heb ik 1 x eerder gehad en dat werd zo'n bloedbad.. Zal wel blij zijn als ik vanmiddag duidelijkheid heb. Misschien wil ik wel te snel hoor, maar mijn test loopt ook nog niet af. Wat overigens wel normaal is denk ik want het vruchtje heeft toch 8 weken in de baarmoeder gezeten en al die tijd heeft het vruchtzakje hcg aangemaakt. Achja, we gaan het vanmiddag wel zien... Ik laat jullie wat horen!
Baarmoeder zag er goed uit. Was al grotendeels schoon.. We konden al onderzoeken laten starten, maar dan mogen we drie maanden niet zwanger zijn geweest. Dus dat kan pas zijn vroegst over drie maanden. We hebben besloten nog 1 x te proberen. Als het dan weer mis is zullen we onderzoeken gaan starten. Hopelijk hebben we nu 2 x pech gehad en gaat de volgende x wel goed! Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken, meelezen en meeduimen.
Wat jammer. Veel sterkte! Ik hoop zo voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het goed gaat. Succes