Vandaag de 20 weken echo gehad. Ik wilde het geslacht niet weten, maar onze baby lag met de benen wijd en ik zag 3 streepjes. Nu ben ik natuurlijk extreem nieuwsgierig.... Zou het dan een meisje zijn? Ik zag dat ze bij geslachtsbepalingen vaak van onderen kijken. Ik weet ook wel dat niemand met zekerheid uiteraard mijn vraag kan beantwoorden en we gaan ook geen geslachtsbepaling verder doen, maar waar zouden jullie op gokken??
Haha... het is nu alleen maar nog spannender geworden volgens mij. Je verwacht ergens iets terwijl je het nog steeds niet zeker weet 3 streepjes (een hamburgertje) is normaalgesproken een meisje. Maar wie zegt dat je het hamburgertje zag? Misschien was het wel een raketje (jongetje) wat je maar voor een klein deel zag? Even je gedachten van een meisje afhalen hoor Je zult het pas zeker weten als je kleintje geboren is. Bij ons hebben ze het geslacht doormiddel van een pottyshot bekeken. Dus echt vanaf onder terwijl ze in de stuit lag. Kan vast op nog heel veel andere manieren, maar zo deed ze het bij ons. Succes met de spanning nu, hihi Ik gok stiekem wel op een meisje als ik je verhaal lees, hoor.
Ik denk ook een meisje. Bij onze zoon zag je heel duidelijk twee balletjes en een piemel erbovenuit steken. Dat waren geen 3 gelijke streepjes.
Ik dacht laatst tijdens een echo: hé, dat zijn 3 streepjes, zou zo maar een meisje kunnen zijn. Zei de echoscopist even later, dit is het buikje, oh en kijk, hier zie je de navelstreng, wijzend op waar ik die 3 streepjes zag Dus je weet nu nog niets, leuk hé het niet willen weten
Hahaha! Ik ben echt te nieuwsgierig! Kan inderdaad de navelstreng zijn of dat het piemeltje inderdaad niet goed zichtbaar is. Ahhhh....! Gelukkig leuke dingen om over na te denken!!!
Ik herken dit zo erg! En ik word alleen maar nieuwsgieriger hahaha! Ook ik zag een hamburgertje, sterker nog, ik vroeg of t z'n billetjes waren waarop de echoscopiste snel naar de ruggengraat ging kijken en niets zei? 😂 Blijft spannend!
Haha herkenbaar deze. Maar dat heb ik met alles wel tijdens de echo's, dan denk ik iets te zien en dan blijkt het iets totaal anders te zijn 😂 Vind het echt knap hoe de echoscopistes alles zo goed kunnen zien!! Bij mijn kleintje waren er trouwens ook 3 streepjes en da's een meisje
Uhmm ja ik denk een meisje... wij verwachten een jongen en dat zag er toch echt anders uit tussen de beentjes dan 3 streepjes haha
Als het een jongetje zou zijn dan kun je daar echt niet omheen😉 Als er niks uitstak en alles vlak was tussen de beentjes, dan is het waarschijnlijk een meisje! Zeker als je 3 streepjes hebt gezien..
Oh nee hoor, absoluut niet van een meisje uitgaan. Ik dacht tijdens de 20 weken echo ook een meisje te zien, omdat ik steeds maar die drie strepen zag als ze bij de beentjes in de buurt was. Kon niks van een piemeltje eruit opmaken. Totdat ze mij vanuit zij aanzicht het piemeltje liet zien. Ik vroeg later ook naar die drie strepen die ik steeds tussen de benen zag. Ze zei dat dat de navelstreng was. Een navelstreng heeft ook drie duidelijke strepen. Nergens van uitgaan hoor. Wij wilden het geslacht wel weten en toch konden nergens uit opmaken dat het een jongetje is. Terwijl toen ze het piemeltje liet zien, het echt wel overduidelijk was.
Ohhhh..... Het is gewoon te spannend nu! Ik was helemaal niet zo nieuwsgierig maar nu wil ik het wel weten! Nu nog m'n man overhalen.....
haha heel herkenbaar, zag het zelf bij de pottyshot foto die ik achteraf kreeg meteen... toch nog bevestiging hier gekregen en toen had de verloskundige zich ook nog versproken bij de liggingsecho (oeps) toen wisten we het allebei alsnog hihi. Wel lastig hoor, als je het éigenlijk wel weet maar niet 100%