Snap dat je er geschrokken van bent, is ook eng als je zoiets overkomt. Fijn dat je een weekend en avond nummer hebt gekregen, mocht er iets voorkomen waardoor je ongerust raakt. Het klinkt gelukkig alsof ze je heel serieus nemen en je begrijpen, heel erg fijn!
Ik word deze zwangerschap bijzonder fijn en begripvol geholpen. Ik weet niet wat me overkomt. Dit herken ik ook niet zo zeer van artsen. Ze zijn ook bezig met andere manier zorg aanbieden, dus veel persoonlijker en direct contact. Ik herken deze onzekerheid eigenlijk ook niet zo van Mn vorige zwangerschap... baal er best een beetje van
Wat fijn dat je zo goed wordt geholpen! Heel vervelend die onzekerheid, misschien word deze minder als je de eerste twaalf weken gepasseerd bent.. al kan ik me heel goed voorstellen dat zwangerschappen voor jou sowieso wat spannender kunnen zijn qua gevoel, gezien de heftige gebeurtenis met jouw dochtertje. Ik hoop dat je je snel wat zekerder kunt voelen en kunt gaan genieten van jouw zwangerschap, want dat verdien je.