Speelgoed voor autostoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nikki23, 19 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik heb even een vraagje. Over 3 weken gaan wij op vakantie naar Italie met de auto. Aangezien dit een lange rit gaat worden vroeg ik mij af of er bepaald speelgoed is wat je aan de autostoel kunt bevestigen....Ik dacht ooit eens iets gezien te hebben, een soort blad(als bij een kinderstoel), bij een winkel. Dan heeft mijn zoontje wat te doen onderweg.
    Weet iemand of en waar dit te verkrijgen zou zijn?
    Of een plaatje?
    Tips zijn welkom!

Ps: we hebben trouwens de Romer King Plus.

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik weet niet of die voor de Romer verkrijgbaar is, maar wij hebben een maxicosi prior met zo'n blad ervoor met speeltjes eraan. Heb ik er toen los bij gekocht.

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik ben daar ook naar op zoek geweest. het enigste wat ze verkopen is een stoffe blad met speelgoed eraan vast. Je kan er niks opzetten zeg maar.
    Een hard tafeltje mag niet verkocht worden. als je een ongeluk krijgt klapt dit namelijk in je kleintje zijn buikje!

Wij hebben nu beeldschermpjes gekocht en nemen heel veel video's mee! hahahaha En zo een opbergzak voor hem hangen met speeltjes erin! waarschijnlijk eindigen die steeds op de grond, maar ach, moeten toch elke 2 uur stoppen, dus dan doen we ze weer terug! Heeft hij weer wat te doen! hahahahaha

kus miek

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Tiny Love heeft iets, geloof dat het Wonder Wheel heet. Geen idee of het wat is, waarschijnlijk is jouw kindje er nog wat te jong voor. Moet zeggen dat we zelf ook dit 'probleem' hebben. Jarissa houdt niet echt van auto rijden en leuk speelgoed is niet/nauwelijks te vinden.

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    die wonder wheel is inderdaad erg leuk, is vanaf 12 maanden.
    tiny love heeft nog meer van dat soort dingen voor in de auto, die je aan de achterkant van de bestuurderstoel kan vast maken.

ook een aantal dingen van 3 tot 12 maanden!

ik heb zelf de sea fun mobile van tiny love, daimy is erhelemaal weg van. maar daar is jou kindje misschien al iets te groot voor.

anders even kijken op deze site, dan kan je al die dingen bekijken
    http://www.online-babyshop.nl/

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb zo'n stoffen ding gekocht bij Prenatal. Voor 25 euro, geloof ik. Of het een succes word moet nog blijken... :) Ik heb een universele genomen, ze hadden er ook 1 van Maxi Cosi, maar die vond ik niet zo leuk en die was 5 euro duurder. Bij de universele zit een riempje wat je achter de autostoel door doet zodat hij vast zit.

O ja, wat ik ook heb is van die losse ringen die je aan elkaar kunt maken. Een stuk of 6 aan elkaar en dan aan de onderkant een rammelspeeltje. De eerste ring maak ik dan vast aan de gordels van de autostoel. Succes gegarandeerd (ook al zijn het speeltjes van de babygym en is hij daar eigenlijk al te groot voor) en het kan niet op de grond vallen.. :)

7. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Bedankt voor de tips meiden! Ik zal morgenmiddag even bij Prenatal gaan kijken wat ze daar hebben. Dat tiny love speelgoed ziet er idd ook erg leuk uit!

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb zon box spiraal aan de bovenkant zitten.
    maar ja mijn zoontje is nog wat jonger.. haha

Deel Deze Pagina