Hoi meiden! Ons meisje is nu 16 maanden en wij gaan over twee weekjes lekker een weekendje naar een hotelletje aan zee zoo veel zin in! Maar hoe deden of doen jullie dat met een kleine bij jullie op de hotelkamer? We hebben Zowiezo wel een balkon maar als het geen lekker weer is, is het daar niet fijn om te zitten, en om nou om 19:00 uur naar bed te gaan vinden we te vroeg Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hier en tips die ik misschien kan gebruiken zodat wij het ook s'avonds nog gezellig hebben
Oja ik ga niet de babyfoon mee nemen en dan de kleine boven alleen op de kamer laten liggen dat durf ik niet
Dat is de reden waarom wij lekker samen een nachtje weg gaan. geen idee hoe je dat kan oplossen maar daar heb je niks aan natuurlijk iemand laten slapen bij jullie thuis met de kleine Lijkt mij persoonlijk veel relaxter. Is dat geen optie?
Ik zou haar als het past met campingbedje en al in de badkamer schuiven zodat je op de kamer licht aan kan hebben en dan als jullie gaan slapen weer gewoon in de kamer zetten
Wij hadden een hotelkamer en daarbij zat een aparte keuken in een halletje. Als het bedtijd was voor me dochter verschoven we het ledikant daarheen en deden de deur ertussen dicht. Enige nadeel was dat we constant door dat halletje moesten om naar de wc te gaan
Oh dat is wel lekker zo'n apart halletje! Denk niet dat wij dat zullen hebben haha werd ze wakker toen jullie naar de wc moesten
Wij hebben in een familie hotel gezeten waar we zelf al jaren komen. Tja... Dan is de babyfoon echt een uitkomst. Als je met de kamer niet ver van de lobby of een zitje af zit, gewoon lekker de babyfoon meenemen en samen wat drinken. We hebben dit meerdere keren gedaan, we kijken met hotels naar kleine knusse familie hotels waar ze met de kamerboekingen ook rekening hier mee houden.
Nee gelukkig niet! het was daar heel donker dus als ze wakker werd kon ze ons ook niet zien, wij haar namelijk ook niet
Slaapt ze vast? Eén van ons bracht onze zoon naar bed terwijl de ander een cappuccino dronk in de hotelbar. Als hij sliep, kun je een kanon naast hem afschieten dus konden wij gewoon film kijken.
Als ze eenmaal slaapt dan slaapt ze best vast s'avonds smiddags niet haha Ik zat ook al te denken om haar in het gangetje waar de ingang van de kamer zit te leggen en dan een kast deur open die dan functioneerd als deur of zoiets?
Wij hadden of de babyfoon mee of vermaakte onszelf op de hotelkamer. Dat is ook tevens de reden dat wij een familiekamer boeken met aparte slaapkamer(s). Kindjes mogen een uurtje later naar bed en wij vermaken ons samen met een gezelschapspelletje of film ofzo.
Thanks voor de tips meiden! Ja en smiddags kan ze ook lekker in de kinderwagen een dutje doen dat vind ze ook heerlijk
Oh je verzint vast wel iets ter plekke . Wij gingen vaak samen douchen of zo als we de kleine in bed hadden gelegd, als we dan klaar waren sliep ze als een roosje. Als je er maar voor zorgt dat ze jullie niet ziet als ze moet gaan slapen. Fijn weekend alvast!
Das ook een super tip! Dat doe ik thuis ook vaak gelijk douchen als ze op bed ligt dus dat kunnen we daar ook zeker proberen
Je hebt denk ik al geboekt maar wij zitten nu ook in een soort suite, met aparte "woonkamer". Dochter slaapt nu in de slaapkamer absolute vereiste.. Vorige vakantie werkte het voor geen meter en ging ze pas slapen als wij gingen slapen. Veel plezier, je vindt vast een manier