In t schema van bv staat dat ze vanaf 6 maanden zuurkool mag,maar joghurt verdraagt ze niet, verder gaat t super met spugen en zo, echt heel af en toe en dan meer omdat ze druk doet. dus.... zal ik dr mee laten eten vanavond met de zuurkool, of toch even op zeker spelen en iets anders voor dr koken? los dan van t feit dat ze t misschien niet lust....
Hoe lang wil je op zeker spelen? Misschien krijgt ze er helemaal geen reactie op... ik zou haar een beetje geven vanavond en kijken wat er gebeurd!
Oei, als er iets zuur is, is het wel zuurkool! Ik had ook een kindje met verborgen reflux en had het zeker niet gegeven op deze leeftijd.
Hier kreeg ze dat pas vanaf 1 jaar geloof ik en ze vindt het niet erg lekker dus meestal krijgt ze andere groente.
Mijn jochie kon er ook niet zo best tegen. En hij had geen reflux. Je zou nu een hapje kunnen proberen, en daarna een ander prakje? Maar ik denk dat ik bij reflux ook iets langer zou wachten met zoiets zuurs..
ze heeft lekker boontjes gegeten, en 1 lepeltje zuurkool, om te kijken wat ze er van vond, ze vond t heerlijk, maar ik denk dat we nog maar even wachten. er zijn genoeg lekkere groentes, t was alleen zo lekker makkelijk, omdat ze dan -aangepast- mee eten kon.