7,5 maand: potje voor 8 maanden?

Discussie in 'Voeding' gestart door Moontje, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Hoi,

Casper is nu 7,5 maand en ik wil hem graag meer variatie aanbieden, maar mag ik hem nu al een potje groente geven voor kindjes van 8 maanden?

Groetjes,

Moontje

2. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    ik heb het rond die tijd ook geprobeerd en ze vond vind het heerlijk

3. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    ja hoor dat mag gewoon. Heb ik ook gedaan, ben nu alleen weer terug op de 6 maanden potjes omdat madam de stukjes niet wil. Ze spuugt de stukjes eruit en wil vervolgens geen hap meer eten. De 6 maanden potjes eet ze zonder problemen. Over een paar weken maar weer eens de 8 maanden potjes proberen.

4. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    ja hoor dat mag gewoon. Heb ik ook gedaan, ben nu alleen weer terug op de 6 maanden potjes omdat madam de stukjes niet wil. Ze spuugt de stukjes eruit en wil vervolgens geen hap meer eten. De 6 maanden potjes eet ze zonder problemen. Over een paar weken maar weer eens de 8 maanden potjes proberen.

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinn hetzelfde. de fruithappen van 8 maand gaan er goed in maar met de groentehap heeft hij nog moeite.
    Ik probeer het een beetje af te wisselen.

6. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Oh, dus dan toch maar een 6 maanden potje achter de hand houden voor als hij het vertikt om stukjes te eten hahaha!

eten die van jullie dan wel al boterhammetjes? CAsper nog niet namelijk. Durf ik nog niet.

Liefs,

Moontje

7. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    esmee eet iedere dag een stukje brood zonder korst ze vind het heerlijk

8. Es1981

Es1981 Actief lid

Lotte eet af een toe een potje voor 8 maanden maar idd die stukjes he, terwijl ze wel een boterhammetje eet.... hm gekke meid

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinn eet een hele boterham, zonder problemen. De korstjes zijn dan het toetje.

10. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    Lynn at wel een boterham maar sinds een paar dagen vertikt ze het en spuugt ze het uit. Nu geef ik haasr een bordje pap en dat gaat wel goed. Over een tijdje maar weer eens brood proberen, ze gaat het vast een keertje eten.

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    k geef al vanaf 7 maand potjes van 8 maand eerst wou ze de stukjes niet en gister heeft ze macaroni gegeten met grote stukjes erin en het ging erin als koek ben wel langzaam aan begonnen met fruit die
    stukjes zijn iets zachter

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Joey heeft maar 1 potje voor 6 maanden gehad, maar die gladde smurrie moet hij niet. Hij eet al vanaf het begin (6,5 maand) potjes voor vanaf 8 maanden met stukjes, die vind hij wel lekker ;) Hij eet ook al vanaf het begin brood met korst en al. Dus vanaf 7 maanden.

Alleen even opletten op de variatie. Niet teveel natriumrijke groenten in een week, en ik geef Joey (nog steeds) niet elke dag vlees, maar dat is persoonlijk denk ik ;)

Deel Deze Pagina