Ik had al een beetje bruinverlies....echt heel weinig,maar vandaag ook een klein stukje bruinig weefsel verloren en net allemaal witte slijmslierten....iemand?
Zat me net wel te bedenken,dat als ik wit slijm heb,dat bruine bloed nooit ook daarvandaan kan komen,want dan zou dat op zijn minst bruinig moeten zijn ook.Toch? Sorry....heb dit jaar al 2 miskramen gehad en vind het erg zwaar,weer zwanger zijn. Heb dinsdag een 6wekenecho....
witte slijmslierten hoort een beetje bij de zs volgens mij heb ik nl ook , en bruinig weefsel , zou ikniet weten , waarom bel je je vk niet even misschien kan zij je wel geruststellen ...... dikke kknnuuffffff en het zal nog wel ff zwaar en onzeker blijven meid , ik heb woensdag mijn derde echo gehad en nu durf ik er langzamerhand er in te gaan geloven dat het dit keer misschien wel goed zal gaan ....
Bruin kan overal door komen en hoeft niets te zeggen.. Witte slijmslierten heb ik ook zat gehad en zie mijn banner
Ja hoor, witte slijmslierten tijdens de zw komen mij ook heel bekend voor! Heb een lieve, gezonde zoon mogen baren. Ik zag een soortgelijk topic bij de vraag het de verloskundige, vrij recent, staat denk ik op de voorste pagina of de 2e. kijk maar misschien stelt het antwoord je meer gerust doordat het van een vk komt. Ik kan me je angst voorstellen hoor, is ook niet niks. Verwacht zelf ook dat ik bij een volgende zw banger zal zijn sinds deze mk. Sterkte en veel geluk en gezondheid toegewenst!
@April...bedankt,ik heb het gevonden en het is idd precies hetzelfde als wat ik heb.Jij heel veel sterkte met je mk.Knuffel van mij. @iedereen....allemaal heel erg bedankt voor het geruststellen. Meer gerusstelling is altijd welkom nog