7,5 week vloeien na curretage gestopt, schoon?

Discussie in 'Miskraam' gestart door lien123, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lien123

lien123 Niet meer actief

He meiden,
    Even een vraagje: ik heb na mijn MA een curretage gehad. Ik bleef 7,5 week vloeien, ze zagen op de echo iets van restweefsel, maar dat wisten ze niet zeker.

Nu is vloeien eindelijk gestopt sinds een week!! :)

Over een paar weken krijgen we extra onderzoek (hysteroscopie).

Maar nu heb ik een ovutest gedaan. Deze is positief!

Vraag is nu: is het restweefsel nu weg, nu het vloeien over is? Zo niet, kan dat dan kwaad? Of word je dan uberhaupt niet zwanger? Ik kan nu niet zo snel een echo regelen....

Bedankt alvast!!

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat is zonder echo niet te zeggen, maar wie weet. Ik heb zelf een rest gehad die achteraf bezien maanden in mijn baarmoeder heeft gezeten. Ik ben er meerdere keren zwanger mee geworden, maar dat werden allemaal miskramen. Of dat iets met die rest te maken had, dat kan niemand me vertellen.

Je weet dat je bij een hystero absoluut niet zwanger mag zijn hè? Ze spuiten water in je baarmoeder, waardoor een prille zwangerschap je eileiders of buikholte in gespoeld kan worden, met alle risico's vandien.

Suus

3. lien123

lien123 Niet meer actief

Hoi Suus,
    Bedankt voor je snelle antwoord. Ja ik weet dat ik niet zwanger mag zijn bij de hystero, maar die is pas over 5 weken, dus daarvoor weet ik of het die ronde raak zou zijn.

Ik ben erg ongeduldig....:D. Ik wacht al zo lang....

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, dan is het geen probleem! Niet geschoten is altijd mis toch, ik zou er denk ik ook voor gaan hoor.

Suus

Deel Deze Pagina