Leeg vruchtzakje,... Coyotec

Discussie in 'Miskraam' gestart door kima, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Hallo dames,

in oktober 2010 gestopt met de pil hebben we hele onregelmatige cyclus maar toch op 25 Juli een positieve test in handen dat ik al 5 weken zwanger zou zijn :O

wat een mooi nieuws! (zo 4 dagen voor me verjaardag!)
    dolblij waren wij met onze 1e zwangerschap!

de afspraak bij de VK gemaakt om op 10 aug eerste echo te doen :D
    aan deze dag zit een zwart randje.... :( want we zagen een leeg vruchtzakje....
    misschien zaten we nog te vroeg in de zwangerschap dus kom volgende week maar terug voor een 2e echo...

van alles gaat door je heen, ja miss is het nog wel vroeger waarom zou het verkeerd moeten gaan? en is toch nog hoop.....
    van slag maar naar huis... en op 17 aug 2e echo laten maken.

bij deze echo ook inwendig gekeken en weer het zelfde verhaal :( het was definitief echt een leege vruchtzak :(

ik wilde expres wachten met verdere stappen omdat we 25 aug gingen trouwen en de De dag toch niet wilde laten overhersen door deze zwangerschap.

op 8 sept. moesten we naar de gyn zij heeft ook nog een inwendige echo gemaakt maar was exact het zelfde als de anders 2 echo's dus dat het van zelf zou komen was nu toch wel uitgesloten.

ik had al voorwerk gedaan en dingen opgezocht.
    ik wilde absoluut geen curettage....

dus kozen we voor cyotec dit heb ik donderdag 8 sept. s'avonds ingebracht (4 pilletjes) na een uur had ik een klein beetje bloed verlies krampen en rug pijn was er al wel vol op

toch maar rond 11 uur naar bed gegaan want ja, kon verder toch ook niet veel doen en was ook moe.

rond 02:15 wakker geworden omdat ik doorgelekt was..
    nu begon het echt, verloor veel bloed en klodders slijmvlies (denk ik)
    ik moest om het half uur naar de wc omdat me maandverband het langer niet haalde.
    verloor best wel veel bloed en klodders slijm.
    de pijn viel mij wel mee maar het gevoel was zeer onprettig.
    rond 06:00 uur was het ineens over.... verloor veel minder bloed en kraampjes waren weg... dus ik maar weer naar bed gegaan en tot 10 uur lekker kunnen slapen.

volgende dag ging het redelijk gedurende de dag toch krampen gehouden en normaal bloedverlies gehad.
    ik hoop dat het voldoende zijn werking gedaan heeft want een eventuele na curettage zie ik echt niet zitten.

ik was deze nacht wel alleen omdat me man avonddienst had, ik had toen me zwangerschapstesten gevonden in me nachtkastje helemaal vergeten dat ze daar lagen... :( van af 22:00uur tot 24:00 uur liggen huilen kon niet meer stoppen dus me man maar even opgebeld zodat we even er over konen praten en dat ik wat rustiger werd.

dit hielp gelukkig goed en kon ik gaan slapen.

ik ben nog niet aan het werk, dit lukt me gewoon niet emotioneel kan ik echt niets hebben huil nog veel om niets, bukken doet zeer en heb af en toe nog kraampjes...

een controle echo staat geplant op 19 sept...

ik wil mijn verhaal even van me afschijven... alvast bedankt voor het lezen en eventuele reactie's

2. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hallo Kima,
    Allereerst wat verschrikkelijk dat je dit (ook) hebt moeten meemaken. Dikke knuff en neem je tijd om het te verwerken. Praat er zoveel mogelijk over met je man, vriendinnen oid.
    Werken komt vanzelf wel weer, bouw dit anders straks als je eraan toe bent rustig op.
    Die buikpijn bij het bukken herken ik ook. Na een weekje was ik lichamelijk weer in orde. Het emotionele stukje is nog moeilijker.

Ik herken heel veel in je verhaal. Heb 30 aug mijn 1e echo gehad en daar bleek ik een leeg vruchtzakje te hebben. 3 augustus heb ik myf+cyt gebruikt en is alles op gang gekomen.
    Vandaag ben ik weer voor het eerst naar mijn werk gegaan. Werk op een kdv en sta vandaag en morgen boventallig. Mocht het niet gaan dan kan ik van de groep af.

Emotioneel denk je de ene dag dat het wel weer gaat en het andere moment kun je opeens weer een huilbui hebben. Laat het lekker gaan en huil maar goed.

Heb je wel het vruchtzakje gezien? Vertrouw je het niet en blijf je zo last houden, dan gewoon de gyn voor de zekerheid bellen hoor.

Heel veel sterkte en als je wilt pb 'en dan mag dat altijd.

Liefs mamakaatje

3. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    @mamakaatje

bedankt voor je reactie, vandaag is het weer zo'n huil dag en heb veel pijn in de vorm van krampen.
    een warme tippen kussen en 4 paracetamol mogen niet meer baten.

had net weer een klodder verloren dus dat verklaart waarschijnlijk de krampen van de dag.

of ik ut vruchtzakje gezien heb? weet ik niet de eerste keer dat ik een klodder verloor heb ik niet gegeken ik duurfde niet.

nu dat ik weet wat het is zit ik er zelf aan om het te bekijken... (sorry voor de vieze praat) maar ja ik wil toch weten wat er uit me lijft komt.

kima

4. Semiramis

Semiramis Lid

6 aug 2011
    86
    0
    0
    Eindhoven
    Heel veel sterkte meid.. Vreselijk om dit mee te maken..
    Ik kan je heel goed begrijpen vorige week maandag nacht heb ik een miskraam gehad dmv 4 cytotec tabletten. Heel de nacht geen oog dicht kunnen doen en vreselijke pijn .
    Om 4 uur s nachts had ik het vruchtje verloren en de pijn werd enigszins minder maar kon alsnog pas om 7 uur gaan slapen tot 10 uur. Ook mijn bloedverlies was maar heel weinig dus ik dacht dat ik alsnog gecurreteerd moest worden en daar was zo bang voor. :(
    Maar gelukkig bleek de volgende dag met de echo alles schoon te zijn, wat was dat een opluchting!
    Morgen begin ik met werken ik voel gelukkig goed even afleiding zal me goed doen denk ik.

Neem je tijd meid en nogmaals sterkte met alles.

xsem

5. lady83

lady83 Lid

11 okt 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    He mensen,

Hier het zelfde verhaal, ik dacht ook 8 weken zwanger te zijn en op echo 28 sept was ook alleen een leeg vruchtzakje te zien, Nu moest ik 2 weken wachten of dat het zelf los kwam, ik heb net een echo gehad en het zit er nog steeds zou nu 10 weken zijn. ik heb voor donderdag ochtend een afspraak staan in ziekenhuis en dan brengen ze ook cyotec of zoiets in. Ik vind het allemaal heel spannend en eng, want hoelang duurd het voor dat het dan op gang komt? Ik voel me ook zo K.... En waarom stoot je lichaam het niet zelf af? Ik hoop dat het snel achter de rug is. Maar gelukkig hebben we al wel een zoon van 2, als ik die zie lopen wordt ik elke x weer verdrietig.

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey lady wat een naar nieuws :(
    Ik heb ook cytotec gehad.. 2x
    De eerste keer kwam 5 uur later het kindje.. Maar de rest kwam niet, toen kreeg ik nog een keer maar helaas werkte dit bij mij niet voldoende en hEb ik alsnog een curretage gehad...
    Bij de cytotec kreeg ik flinke krampen maar kreeg hier ook pijnstillers voor. Heel veel sterkte met het verwerken *knuffel*

Deel Deze Pagina