Ben ik nu zwanger of????

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lievepop, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievepop

Lievepop Lid

25 jan 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees nu al een paar dagen mee hier op het forum, in de hoop wat te kunnen vinden wat een beetje op mij slaat maar helaas dus nu vraag ik het maar :)
    Ik moest zaterdag ongesteld worden, inmiddels is het er nog steeds niet, altijd een regelmatige cyclus, behalve verleden maand was ik ook 2 dagen later...
    Nu kan ik niet zeggen dat ik echt heel veel klachten heb, beetje steken bij mijn ribben (trekkerig gevoel), sinds eergister ook last van mijn onderrug, rommelig gevoel, baarmoeder die meer aanwezig is en vanacht had ik een vlaag van misselijkheid (niet overgegeven) en diaree (dat heb ik NOOIT) !!! Gister een test van het kruitvat gehaald, 2 stuks voor volgens mij iets van 10 euro gister getest maar eigenlijk hoefde ik niet echt te plassen resultaat een - maar nog steeds ook niet ongesteld!
    Dus graag jullie advies, ik snap dat een positieve test het enige is dat uitsluitsel geeft maar ik ben nu wel heel erg benieuwd, denk dat ik de volgende test maar donderdag doe ofzo....

Nou ja in ieder geval bedankt :)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij weten net zoveel als jij natuurlijk.. idd alleen een test kan uitsluitsel geven, als je nu gaat testen hoort er wel al wat te staan als je zwanger bent lijkt mij want je bent dus overtijd.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja, enneh welkom hier natuurlijk! ;)

4. Lievepop

Lievepop Lid

25 jan 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel, ik dacht moet hier maar eens vragen hoe en wat, begrepen dat je ook wel nagatief kan testen maar toch zwanger bent en ik wil eerlijk gezegd gewoon weten waar ik aan toe ben, ben overigens 36 en heb ook nog geen kinderen ook in mijn omgeving hebben weinig mensen kinderen en kan daar dus niet vragen naar hun kwaaltjes etc etc... ik wacjht het maar gewoon af en doe zondag als het nog nodig is wel weer een test, moet zeggen dat de pijn in mijn linker zij / rug wel steeds meer wordt.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als je zolang kunt wachten.. ;) het hcg verdubbelt om de dag geloof ik dus als je gister negatief getest hebt, kun je morgen evt weer testen? Wil je graag zwanger worden? Want dat begrijp ik niet uit je verhaal.

6. Lievepop

Lievepop Lid

25 jan 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ patrouschka ik weet het eigenlijk niet, tuurlijk wil ik wel heel graag kindjes maar ook een stabiele relatie ( nu een relatie met iemand die de grond voor mijn voeten kust hoor!) maar ik twijfel altijd graag ;)
    Maar als het zo is ben ik heel blij en is het meer dan welkom!!! Zal wel even schrikken zijn :) voel me nu echt niet fit, heel erg opgeblazen gevoel, darmen die steeds rommelen mijn zij doet aan de linker kan erg veel pijn en ook de rechterkant laat weten dat ie aanwezig is. Ook veel last van mijn rug.... Beetje lastig want ik rijd veel paard. Ik kan nog wel even wachten hoor, als het zo is is dat zondag ook nog zo .... Kan ik beter 's ochtends testen?

Bedankt voor jullie reactie alvast!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sja, als je dan die dag test kan het idd gewoon t beste s morgens lijkt mij. Succes, we horen wel ;)

8. Lievepop

Lievepop Lid

25 jan 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen weer getest, morgen een week overtijd, maar ik test gewoon negatief hoor?????!!!!! :( Ik begin me nu eerlijk gezegd een beetje zorgen te maken, want ik ben nooit overtijd, gister erg opgeblazen gevoel, vandaag voel ik alleen een trekkerig gevoel bij mijn baarmoederer (denk ik) pffffffffffff ik haat het dat ik iets niet in de hand heb en twijfel nu over mezelf dat ik het mij wellicht in beeld ofzo, ben je 36 ..... Zucht :(

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sja.. lijkt mij niet zwanger dan.. je lichaam kan je goed voor de gek houden. En anders aan de huisarts een bloedtest vragen, dan weet je het zeker.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Je bent overtijd, dus ik zou een test doen.
    ik ben vandaag officieel 4 dagen over tijd, en dacht, ik doe voor de grap nog eens een test (weet al een week dat ik zwanger ben). De streep was er al voor ik uitgepiest was hahaha :D
    Dus als je nu een test zou doen weet je het zeker hoor!

11. Lievepop

Lievepop Lid

25 jan 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag een test gedaan? Niets! Maar een week overtijd??? Hmmmm anders toch maar even langs de huisarts.....

12. tante bep

tante bep Lid

25 jan 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je zou door de huisarts een bloedtest kunnen laten doen, of laten verwijzen naar de gynaecoloog, zij kunnen een inwendige echo maken om te zien of er iets gebeurd in de baarmoeder.
    Als de bloedtest ook negatief zegt, ben je echt niet zwanger....
    Sterkte ermee! Ik hoop dat het toch positief blijkt te zijn!

13. Lievepop

Lievepop Lid

25 jan 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou huisartsen praktijk gebeld en uitgelegd, antwoord als de testen nee zeggen is het vast niet zo hoef ik ook niet langs te komen , bloedtest zou dan ook negatief uitwijzen??!! Nou het spijt me wel, of ik nu wel of niet zwanger ben het lijkt mij toch niet helemaal ok dat als je altijd optijd bent nu in eens zoveel overtijd bent, dat is toch altijd een reden tot een bezoek? Dus nu geen afspraak en niets wijzer.... zucht..... misschien morgen maar weer even bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg voel me nu een beetje een zeurpiet... :(

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Je zei dat je vorige maand ook 2 dagen te laat was. Het kan prima dat je cyclus aan het veranderen is. Zolang de test nega aangeeft blijft het afwachten. Een bloedtest doen ze niet zomaar bij een weekje overtijd. Succes:)

15. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Heb je misschien stress gehad de laatste tijd? Daardoor kan het ook nog wel eens uitblijven..

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    de redenering van de ha is wel heel simpel..
    Maar ik snap wel dat hij na een weekje nog erg rustig is.. Dat gebeurt nml wel eens meer.
    Mocht je over een week nog niet ongesteld zijn zou ik eisen dat ik een verwijzing naar de gyn kreeg. Gewoon zodat hij even kan kijken of er iets is

17. Lievepop

Lievepop Lid

25 jan 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb idd gister eind van de middag weer gebeld en tegen de Assistent gezegd dat ik het vreemd vindt dat ze deze uitspraken heeft terwijl ze helemaal geen arts is, de dienstdoende arts een vrouw :) heeft mij terug gebeld en aangeraden pas volgende week even een test te doen, nu me nergens druk over te maken want het komt immers toch zoals het komt, het is bij mij niet gepland! Ik wil wel kinderen maar nu slaat de paniek wel een beetje toe als ik eraan denk dat het misschien echt zo is.... Altijd drukke banen gehad, druk bestaan en veel aan het paardrijden... Wel een relatie maar voor mij nog zo pril, dat ik echt niet kan zeggen ik blijf voor altijd bij hem en dat is iets wat ik mijn kindjes wel gun een papa en een mama... pfffffff stiekem hoop ik nu wel een beetje dat het gewoon zo is ;)

18. Lievepop

Lievepop Lid

25 jan 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geen stress, ik heb ook eigenlijk nooit stress maak me ook nooit echt druk ben behoorlijk nuchter.... Nu maak ik me overigens ook niet druk maar ik wil het nu wel graag weten :)

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    natuurlijk wil je het weten!
    En de reactie van je arts is nuchter en goed!
    (stiekem hoop ik ook op een plusje voor je;))

20. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    Super spannend voor je, weet je inmiddels al meer?

Ik dacht vorige maand ook dat ik zwanger was, maar werd gewoon een week te laat ongesteld. Twee keer getest voor nop...

Nu is het bij mij weer spannend, vandaag 1 dag voor NOD en denk weer dat ik zwanger ben, maar dat denk ik elke maand. Maar nu is het wel anders dan daarvoor en ik wacht tot 3 dagen na NOD en dan pas ga ik testen heb ik met mezelf afgesproken. Eigenlijk wil ik een week wachten, maar woensdags rijd ik altijd paard en ik moet aankomende week weer betalen voor de volgende 3 maanden. Maar als ik nou zwanger ben ga ik even stoppen met paardrijden.

Deel Deze Pagina