Goedemorgen, Ik ben vannacht toch wel even geschrokken. Ik werd wakker met pijn in mijn rechterlies. Niet zo'n klein beetje pijn,het werd steeds erger. Daarbij een harde buik. Ik ben naar het toilet gegaan en ik ging bijna van mijn stokje...heel erg misselijk en ik kreeg het zo warm. Spugen lukte niet dus maar weer terug naar bed. Pijn werd nog iets sterker en nam toen heel langzaam af. Het leek wel op een wee zo'n pijn was het. Nu met opstaan weer een harde buik die 20 minuten duurde. Baby beweegt goed gelukkig. Iemand dit ook weleens meegemaakt?
Ik herken het niet maar als je zelf het idee hebt dat het weeen kunnen zijn zou ik toch je VK ff bellen... succes
Dank je wel voor je reactie. Was net even aan het twijfelen om te bellen maar nu geen pijn en de harde buik is weg. Ik wacht nog even af. Wel vervelend dat ik niet bij de VK loop maar bij het ZH, drempel om VK te bellen is minder hoog vind ik.
Ze hebben in het ziekenhuis bij mij de verlosafdeling die je kan bellen als je twijfelt.. Dus dan bel je niet direct de gynaecoloog.. Heel fijn vind ik want op de verlosafdeling zijn ze erg toegankelijk.. Misschien dat ze dat bij jou ook hebben? Mij is echt op m'n hart gedrukt te bellen bij twijfel. Daar zijn ze ook voor..