Vandaag zijn we 1 jaar getrouwd. En we zullen ongetwijfeld niet de enigste zijn. Vorig jaar op 07-07-2007 hebben wij een fantastische dag gehad. We doen hem vandaag nog eens dunnetjes over. Alleen nu wel in het gezelschap van onze waanzinnige mooie dochter Jane. Ze is vandaag precies 2 maanden oud. Wie is er nog meer getrouwd op 07-07-2007? Ben zomaar nieuwschierig. Groetjes
Van harte gefeliciteerd met jullie 1 jaar. Geniet er maar lekker van vandaag. Wij zijn trouwens 'n jaar eerder getrouwd op 06-06-06.
Nou ik ben vandaag niet 1 jaar getrouwd maar alweer 5 jaar. Wij zijn op 07-07-2003 namelijk getrouwd. Vanavond lekker uiteten met z'n tweetjes dus heb er veel zin. Jullie ook een hele fijne dag. Liefs Ivana
Helaas niet getrouwd wel op 03-07-08 8 jaar bij elkaar Maar mijn (schoon)moeder is vandaag precies 1 jaar getrouwd. Wij gaan nu met 12 Man heerlijk uiteten! HEt leukste is..., het is geregeld door mijn zusje van 13... ief toch?
Gefeliciteerd! Wij zijn vandaag ook 1 jaar getrouwd! Ik ben vorig jaar met een dikke buik getrouwd ik was toen 23 weken zwanger van Demi Liefs Syl
Ook ik stapte vorig jaar in het huwelijksbootje. Jeetje wat is dat jaar snel gegaan! Gelukkig hadden we vorig jaar wel beter weer! Alle meiden heel veel plezier vanavond!
Hier zijn we vandaag twee jaar getrouwd, was dus op 07-07-06, bloedheet was 't die dag. Zijn een maand geleden uit eten geweest, al voor onze trouwdag en voorlopig voor 't laatst met z'n tweeën. Hebben er vandaag dus niet zoveel aan gedaan, aangezien we net de kraamweek afgesloten hebben. Heb wel een schitterende bos bloemen gekregen van m'n man!