Ik had 18 en 19 een positieve ovulatie test... 19 was nog donkerder dan 18. Misschien is mijn ei heel snel gesprongen?
Dat zou kunnen! Ik gok dat je eerder al 10 dpo bent... dus denk dat hij idd zelfde dag of max volgende dag gesprongen is... Je hebt niet getempt? Anders kan je het daar zien? Maar wat maakt het uit, je bent zwanger!
Dank jullie wel! Begin t langzaam te geloven! Had nooit verwacht zo snel. Ja 10 dpo zou best kunnen. Ik voelde de 19e echt ei pijn en meestal betekend dat dat hij springt bij mij. Dus het zou heel goed kunnen! Met de eerste echo zullen we t weten. Man wat spannend weer. Ben nu al bang haha
Idd de eerste echo afwachten, waren je cyclussen netjes? Aan de hand daarvan weet je hoever je nu ongeveer bent Niet bang zijn, dat zorgt ook voor stress, probeer meteen te genieten! Voor je het weet ben je voorbij bij de 12 weken
Nee kaatste tijd niet zo netjes, tussen de 28 en 32 dagen. Ben meer bang voor het krijgen van een 2e haha de zorgen voor die echo komen denk ik later pas.
Cyclus tussen de 28 - 32 dagen is super netjes joh! Ik zou gewoon de 28 dagen pakken (makkelijk rekenen), dan ben je 4 weken nadat je ongi bent geworden 4 weken zwanger Oh dit is de tweede, leuk en spannend! Hoezo bang voor het krijgen? Moeite gehad bij de eerste? (als je het er niet over wilt hebben, dan niet reageren hoor )
Ik heb een app en die houd ik wel even aan. Komt goed! Nee geen moeite mee maar mijn zoontje was een makkelijke baby maar erg vaak oorontsteking gehad toen hij iets ouder was. Hierdoor erg vaak gebroken nachten, zelfs nu nog met fases dat hij in de nacht 3 uur lang wakker is. Daar zien we wat tegen op. Maar goed dat is geen rede om er niet voor te gaan!