Hoi dames, Vorige week dinsdag (25 augustus) een terugplaatsing gehad van een blastocyste. Nu had ik nog wat sensitesten liggen van de zwangerschap van mijn dochter, dus daar mee aan het testen. Maar ze blijven vaag en die van vanochtend is lichter dan die van gisteren. Dus zojuist een predictor early gedaan en die is duidelijk positief. Nu snap ik het niet meer. Van beide een foto toegevoegd. Welke moet ik nu geloven?
Er kan zomaar eens een mindere test tussen de sensitest-strips hebben gezeten. Of dat je hem anders in je urine hebt gehouden oid. Het is in ieder geval duidelijk dat er iets gaande is. Hopelijk blijft het goed gaan!
Volgens mij drogen die sensitest testen wat langzamer op ook en vindt hem niet perse lichter als gisteren (die wel al opgedroogd is). Mooie predictor hoor, gefeliciteerd!
Dat begrijp ik, maar denk dat je er echt in moet gaan geloven! Jeetje zie dat deze uit ICSI-6 komen... Wij starten na de vakantie ook helaas met ICSI-6... Wat is er met de poging anders gegaan, want zie dat je significant meer eicellen had dan de pogingen daarvoor? Onze 1e 4 pogingen zijn ook in MCK geweest, maar voor de 5e overgestapt naar Gent.
Eigenlijk geen idee waarom we bij ICSI 6 zo'n goed resultaat kregen. ICSI 1 zijn we op dag 21 gestart met decapeptyl en start nieuwe cyclus met gonal-f en pregnyl voor de eisprong. Dit lukte niet daarna ICSI 2,3 en 4 op dag 21 decapaptyl, nieuwe cyclus met menopur en en pregnyl. ICSI 5 op de dag van de menstruatie begonnen met de deca en een aantal dagen later met de gonal, geloof voor de trigger ovitrelle ivm leveringsproblemen van de pregnyl. ICSI 6 was voor mij wel echt de laatste poging, vond het mentaal wel heel erg zwaar worden en wegens omstandigheden gestart met de deca op dag 3 van de cyclus en weer terug naar de gonal-f en pregnyl voor de trigger. Ik denk dat we gewoon heel erg veel geluk hebben gehad anders kan ik het ook niet verklaren. Ik zie dat jij al wel meerdere MA en VMK's hebt gehad? Jeetje, dat is ook heftig. Weten ze hoe het komt dat het elke keer fout gaat?
Inderdaad niet heel veel verandering in je schema. Ik zit altijd tussen de 7-10 eicellen zo ongeveer en rond de 5 bevruchtingen, maar enkel pas bij de laatste poging cryo's. Een beetje geluk heb je sowieso nodig en dat lijkt nu z'n vruchten af te werpen bij je (mooie positieve test). Ja klopt. Na de 2 MA herhaaldelijk miskraam onderzoek in Gent gehad (bloedonderzoek, stollingsonderzoek, chromosoom/dna onderzoek en hysteroscopie). daar kwam gelukkig niks schokkends uit, enkel een te trage schildklier (waarde tegen de 4 en nu inmiddels door medicatie op 1). Daarna dus ICSI 5 in Gent en 4 dag 5 embryo's, maar helaas wel 2 biochemische zwangerschappen. Gent geeft aan dat bij de MA de schildklier meegespeeld kan hebben en nu bij de biochemische waarschijnlijk gewoon pech in combinatie met leeftijd (40)... We hopen dat na een pauze van 2-3 maanden ICSI-6 onze wens gaat laten vervullen....Ga in iedergeval bij de terugplaatsing ipv utrogestan Amelgen krijgen (net zoiets maar dan sterker), prednison en fraxiparine.
Hopen dat het helpt! Onze eerste arts gaf aan het ook een beetje gooien was met dobbelstenen en daar moet je soms geluk mee hebben. Ik hoop voor jullie dat het geluk nu ook jullie kant op valt!
Dat geeft mijn arts inderdaad ook aan, je hebt een dosis geluk nodig. Ik hoop ook dat wij snel aan de goede kant van de dobbelsteen mogen vallen. Jij in iedergeval een fijne zwangerschap en hoop dat je streepjes mooi gaan oplopen!
Mijn ervaring is dat sensitesten goed zijn om een zwangerschap op te sporen, maar niet om oploop te meten. Bij mij gaven ze deze keer ook geen mooi resultaat, terwijl andere testen véél duidelijker waren
Ik hoop dat het voor mij ook geldt. Baal nu dat ik deze testen heb gedaan en niet alleen de predictor, maakt zo onzeker dit.
Ik begrijp je onzekerheid maar al te goed. Ik ga er vanuit dat de predictor veel betrouwbaarder is dan de sensitesten.
Zojuist weer getest (zie foto) hij lijkt wel iets donkerder maar had dat niet veel meer moeten zijn in vergelijking met donderdag?