Ik heb net een test gedaan om eens even te kijken hoe of wat Ik heb helaas een miskraam gehad met 11.6 en geb 3 weken na overlijden Maar nu is er op de test dus een lichte streep.. kan toch nooit zo wezen dat die hcg al zo gedaald is? Hcg gaat toch sowieso pas dalen wanneer het vruchtje afgestoten is? Of begint het al wanneer het niet meer leeft
Ik snap deze zin niet. Was je 11+6 weken zwanger toen het mis bleek te zijn en ben je al "bevallen" hiervan?? Zoja wanneer was dat dan? Of ben je nu opnieuw zwanger (nog maar net?) En gaaf het helaas weer fout?
Kindje is overleden met 11.6 weken 3 weken later is het kindje geboren(afgelopen weekend) Dat is wat ik ermee bedoel
Het hcg kan heel snel dalen na de uitdrijving vh kindje. Vaak gaat het laatste restje hcg na de miskraam heel langzaam. Veel sterkte!
Hallo Lotte, Misschien kan ik je geruststellen. Ik had een MA bij 7,3 en 3 weken later was alles pas uit mijn lichaam. Kort daarna een HCG test gedaan die was toen al negatief. Ik denk dat het wel kan dat het HCG snel afneemt, maar ik ben ook geen expert.
Ik was minder ver zwanger dan jij en hcg was niet extreem hoog. Maar de dag dat ik het vruchtje verloor knalde mijn test nog en volgende dag weer getest en test al stukken lichter. Dus het kan wel. Alleen maar fijn als dat dan ook mee werkt. Sterkte nog met je verlies.
Helaas neemt het heel snel af. Ik was minder ver dan jij maar na een week was de streep al zo goed als weg.
Oh okay nu snap ik het. Nog veel sterkte overigens!! Antwoord op je vraag: ja het is heel normaal dat je hcg nu al zo laag is. Je hcg was nov lang niet op zijn piek dus dan gaat het sneller bij het afbreken
Heel erg bedankt allemaal! Ben blij dat het zo snel afbreekt dan kunnen we weer verder kijken naar wat er komen mag en dat mijn lichaam nu doet wat hij moet doen en hopelijk snel weer zwanger mogen zijn en ons engelen kindjes nog een broertje of zusje mogen geven