Dag dames, Ik lees al heel lang mee en nu eindelijk een reden om me aan te melden. Wij zijn al 2.5 jaar bezig voor ons kindje. Nu 1 dag over tijd en een streepje op de test! Is dit een duidelijke streep om te zeggen: positief? Zo spannend allemaal. De linker is van gisteren en de rechter van vandaag. Kruidvat 2v5 gebruikt. Oh help! Thanx alvast!
Er staat een streep dus ja je bent zwanger! Gefeliciteerd 😊 Over de dikte van de streep en of dat goed of fout gaat valt niks te zeggen helaas. Ieder lichaam is anders. In ieder geval ben je nu zwanger, geniet ervan.
Oh echt!! Hahaha.. Traan, lach, snik.. Geloof dat het met jullie reacties pas een beetje doordringt hier.. Pff.. Dankjewel!
Ja hoor jij bent zwanger! Wss was je eisprong wel wat later dan je zelf denkt. Is dit een natuurlijke zwangerschap? Heb je ov testen gedaan? Hopelijk loopt deze mooi op de komende dagen. Was je niet onder behandeling na zo lang? Ik heb net zo lang moeten wachten als jij, dus snap je geluk!! En nu.... Welkom in de verlengde wachtweken, die duren ook lang hahha.... Gefeliciteerd nu je man gaan vertellen 😍
Wat gaat er een hoop door me heen nu haha. Ik had mijn ei 12 dagen geleden, heb ovulatietesten gebruikt. Wij hebben vorig jaar alle onderzoeken gehad, kwam niets uit. Zouden wanneer het niet zo ging lukken vanaf januari gaan starten met IUI. Maar ik heb goede hoop dat het nu goed komt zo alhoewel het heel surreëel is nu. Maar ik zie ze ook oplopen en dat geeft hoop. Tot nu toe enkel frustrerende witte testen gehad! Wat fijn dat het voor jullie ook eindelijk raak is! Is het bij jou al doorgedrongen?
ja ik zie het streepje ook, gefeliciteerd!!! Super leuk!! Vooral na zoveel jaar. Het is je gegund, geniet er lekker van!!
Zo lief allemaal felicitaties terwijl ik het zelf nog amper durf te geloven. Vast de zwangerschapshormonen 😋 die ervoor zorgen dat je begint te janken van een felicitatie van onbekenden haha. Bedankt! Ik gun dit echt iedere vrouw bij wie een kindje gewenst en welkom is. Wat een gevoel!
Is ook echt n onbeschrijfelijk gevoel! En daar zal je nu nog veel meer momenten van gaan krijgen!! Geniet ervan!
Wat geweldig na zo lang wachten! Duidelijk positief hoor! En ze lopen op dat is een goed teken! Gefeliciteerd!!!!!