Ik wist niet dat dit bestond. Bij ons stond het bankje andersom. Maar voor ons zou dit geen optie zijn. We hebben 2 kindjes die wagenziek zijn en vooruit moeten rijden.
Met wagenzieke kinderen is dit idd geen optie. Hier wordt er bijna om 'gevochten' wie er achterin mag. Ook als er vriendjes of vriendinnetjes zijn.
jemig dames, zoveel reacties had ik neit verwacht, ik schrijf ze allemaal op en dan zullen manlief en ik eens gaat kijken. ook niet onbelangrijk, wat we voor onze eigen weer zullen krijgen, haha
Wij hadden de renault grand senic.. Erg fijne auto al zeg ik het zelf.. 2 stoelen in de achterbak opklapbaar, dus heb je ze niet nodig dan heb je een lekker grote achterbak.. En in oktober word onze nieuwe auto geleverd.. Een Toyata prius wagon.. ben benieuwd, kan er dus nog niet veel ervaringen over vertellen.. Ik hoop dat hij net zo fijn is al de renault die we hadden..
Wij hebben een Mitsubishi Grandis, we wilden eigenlijk eerst de iets bescheidenere Renault Grand Scenic maar toen we bij de garage deze tegenkwamen waren we meteen verliefd. Zowel voorin als achterin voelt het veilig, de achterste rij zijn volwaardige stoelen en daar zitten ze niet met hun hoofd tegen de achterruit... Zuipt alleen wel heel veel benzine
Misschien advocaat van de duivel hoor. maar waarom nu al een zware auto die veel wegenbelasting kost? Als ik je openingspost lees zie ik in je banner 1 kindje staan? tegen de tijd dat je dan je auto gevuld zou hebben zeg minimaal 5 jaar verder is het misschien veel slimmer om een ander model te kopen.
ooo dit is echt superhandig joh nog nooit gezien kunnen wij grote gezinnen ook eens een kleinere station kopen bedankt voor de uitleg
Daar moest ik stiekem ook aan denken, al is wat orienteren natuurlijk nooit verkeerd en ik lees lekker mee, die van ons is in febr. namelijk echt te klein! Ben dus blij met al deze ervaringen en verschillende auto's die hier voorbij komen
Wij hebben ook een 7 pers auto en hebben maar 2 kids en meer komen er toch echt niet Wij kunnen echt niet meer zonder! Of we hebben een grote achterbak of 7 zitplaatsen voor als we met meerdere kids/volwassenen weggaan..
Same thought here. Wij hebben een volvo v70, ook met zo'n bankje (als op foto boven) achterin. Geweldige auto, maar ja, ik ben op gegroeid met volvo, dus weet niet beter . Bankje is bijna altijd ingeklapt bij ons, maar las er wat vriendjes ed mee moeten vanuit school is hij zo omhoog geklapt. Is wel alleen maar voor kids tot 1 meter 35 geloof ik. Maar goed voordat mijn jongste zo lang is zijn we een hele tijd verder. Het is inderdaad niet praktisch in de zin van spullen meenemen als je ook kids achterin hebt zitten, maar een buggy en een tas lukt wel langszij.
Wij zijn ons rustigjes aan ook aan het oriënteren (mijn man heeft nog 2 kids uit een eerdere relatie) en dit is een handige site: 7zitter: nieuws en specificaties van auto's met meer dan 5 zitplaatsen. Deel je ervaringen en ontmoet medeberijders.
Hier een Seat Alhambra, super auto, zelfs een 2lingwagen kan er in (hebben dan wel stoel nr 7 eruit gehaald )
daar heb je zeker een punt Wij willen sowieso gaan kijken voor een station en bedachten dat we het dan misschien gelijk goed konden doen. dat was onze insteek eigenlijk