Gefeliciteerd! Mij lijkt een tweeling helemaal het einde! Mijn schoonzusje heeft een tweeling,hoewel het wel heeeel zwaar is
Hallo meiden @babymomma: Ik ben geen tiener meer maar heb hetzelfde als jou meegemaakt. Je gaat naar de verloskundige voor je 1e echo en je bent al heel blij als je een hartje ziet kloppen. Maar als je er 2 ziet wordt je helemaal gek. Ik heb gehuild das niet te geloven. Van blijdschap en van de schrik. Ik heb een fantastische zwangerschap gehad en ben uiteindelijk met 35 weken en 6 dagen bevallen. op 28 mei 2007 Van een gezonde zoon (joey) en dochter (lindsey). En zou ze nu voor geen goud willen inruilen. Die extra controles zijn allemaal erg leuk, elke x kan je dan je kindjes weer zien. Heel veel succes met je zwangerschap. En het hoeft niet in je fam voor te komen want er zitten bij ons in de fam ook geen tweelingen. Je hebt gewoon jumping eggs en je vriend heeft superzaad (hahahahah) groetjes jessey
@ randi: Ik las je topic en dacht daar zit wel een kern van waarheid in. Tuurlijk is het superdruk een tweeling maar wel iets bijzonders. Ik heb ook op zo'n site geweest voor meerlingen en ben bij een lezing bij ons in het ziekenhuis geweest. En wat ik heb geleerd is dat wat je ook leest of hoe je je ook voorbereid het loopt altijd anders dan dat je gepland had. Mijn tweeling zijn nu 1 jaar en 1 week en nu word je nog drukker want de ene kruipt naar links en de ander kruipt naar rechts. het is een ritme waar je even in moet komen. Het beste is alles over je heen laten komen, niet stressen. Lees je wel goed in (heb ik ook gedaan) tijdens en na de bevalling heb ik alles over me heen laten komen. En voel me eigen toppie nou. Ben heel gelukkig met me kleintjes. Heb jij 2 jongens, 2 meiden of net als ik een jongen en een meid. xxx jessey
@babymomma: In elk geval van harte gefeliciteerd en ik hou je topic in de gaten want wil alles weten hahaha xx jessey
ik heb 2 meiden jessey en ze zijn ééneiig dus ja een lucky shot hier want 1eiig heeft niks met erfelijkheid te maken. ik vind zo'n site héél interressant om me in te lezen en te zien wat de ervaringen van andere 2lingouders zijn( der zitten er ook met twins van oudere leeftijd) enja druk is het zeker vooral in het begin omdat je je draai nog zoekt maar het is zeker weten ook dubbel plezier hoor
@randi, Zou ook echt niet meer anders willen het zijn echt schatjes. Sliepen beide na 2,5 maand door van 20.30 uur sávonds tot de volgende ochtend 6.30 en soms 7.30. Ze zijn in de 1e maanden ook maar 3x tegelijk wakker geworden dus toen heeft me vriend ook geholpen maar de andere keren niet. want ja hij moest werken en ikke niet. Hij vroeg het wel maar ik zei altijd nee. Ik zou het zo nog een x doen, Fantastische zwangerschap en een goede bevalling ik ben tevreden xx jessey
se zw liep hier nogal stressvol omdat er tts was vastgesteld en ik op het punt gestaan heb om geoppereerd te worden en de bevalling was een droom; op natuurlijke wijze op 7 minuten met maar 2minuten tussen beide ik maakte ze hier beide op hetzelfde uur wakker om te voeden omdat ik niet met verschillende voedingsuren wou zitten maar heb wel een ventje die mee in ouderschapsverlof was samen met mij dus dat scheelt. hier sliepen ze door op 3 maand dus vond dit een luxe want ze waren tenslotte 4 weken te vroeg geboren dus berekend eigenlijk op 2 maand
@randi. Mijn kleintjes zijn 5 weken te vroeg geboren, en vond het heerlijk verschillende voedingsuren. Iedereen doet het anders en zo leer je nog eens van elkaar. Kijk mijn vriend had geen ouderschapsverlof. Maar tegenwoordig neemt hij ze mee onder de douche zodat ik het hele badcircus niet hoef op te zetten. Eerst de ene mee onder de douche. als die klaar is aankleden en insmeren met Natrusan Lavendel en dan de volgende eronder. Gaat sneller en makkelijker en de kids vinden het ok leuker xxx jessey
hey ja ik ben nu pas weer op mijn profiel heb het heel erg druk gehd met de baby kamer enzo etc. maar ik zie jullie zo kletsen en oh mijn goede genade wat fijn dat jullie ook reageren hihihiii was al een beetje bang dat ik niet echt veel tweeling ouders zou ontdekken hierzo in iedergeval stuur me alle sites die jullie hebben ov3r meerlingen ben zelf ook al iedere dag aan t zoeken naar informatie en heb al heel veel boeken ben al naar info avonden geweest en idd zoals je zegt het kan idd anders lopen dan je in gedachten heb, ik moet nog een paar daagies wachten en dan weet ik eindelijk wat mijn tweeling word ben heel erg benieuwd. hebben jullie misshien ook nog tips voor me misschien wel msn alles is welkom in mijn PB