Ik heb in 2012 een icsi gedaan in dusseldorf. In 2012 12 follikels aangeprikt. Na de tp van de bladtocyst toen ik zwanger bleek kreeg ik helaas ohss..... Nu willen we graag voor een broertje of zusje gaan en zal ik opnieuw alles moeten doen. Ik ben heel erg bang voor weer ohss te krijgen dat houdt me echt tegen......ik krijg nu geen pregnyl of ovitrelle meer en geen verse tp. Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? Hoe is dat verlopen? Heb ik het goed dat ohss eigenlijk alleen maar voorkomt na hcg injectie of na een punctie en als je zwanger blijkt dus weer hcg? Of kun je ook ohss krijgen voor de punctie en voor de hcg injectie? Ik heb al iemand gesproken die zelfde heeft doorlopen als mij en daarbij is het gelukkig met dit schema goed gegaan. Ik zou graag meer verhalen willen horen. Heeft ohss jullie tegengehouden nogmaals icsi te doen? Bedankt alvast voor de reactie.
Hoi hoi hier geen icsi maar ivf. Ik kreeg overstimulatie voor de punctie waarschijnlijk te hoge dosis van mijn medicijnen maar de arts was er op tijd bij en heeft veel ellende voorkomen, we hebben toen uiteraard de punctie niet door laten gaan. Dit soort dingen zijn, natuurlijk heel vervelend en niet voorspelbaar maar het zou natuurlijk altijd kunnen dat het juist nu heel goed gaat! Gewoon goed op je lichaam letten en lekker veel blijven drinken vertrouw je iets niet gewoon blijven aangegeven. Ik zou dit ook zeker even bespreken met je behandeld arts. Misschien kan deze wat angsten bij je weg nemen veel succes meid!