Hoi meiden. Ik snap het niet meer, kunnen jullie me helpen? Ik heb vanaf CD12 iedere dag een ovulatie test gedaan. Zie de foto met veel testen er op. Die werd naar mijn idee maar niet positief dus iedere dag gewoon door getest. Gisteren op CD26 leek het dan eindelijk positief te worden dus 2x getest en vandaag 1x (zie tweede foto). Morgen is mijn NOD. Waar is nou mijn eisprong? Is dan morgen nog wel mijn NOD of komt mijn eisprong echt 2 weken te laat? Vandaag ben ik CD27 en mijn ongesteldheid komt al jaren op CD28 of CD29. We hebben wel regelmatig het gezellig gemaakt voor de zekerheid. Kan iemand me helpen waar mijn eisprong nou is en of ik dan morgen NOD heb? Bedankt alvast voor het mee denken! Liefs van Brenda
Hi Brenda, Geen van deze ovulatietesten zijn positief. Ik zou de volgende ronde (als je deze niet zwanger bent natuurlijk ) eerder beginnen met testen.
Er zit idd geen positieve test bij... of je hebt je ei gemist, of je hebt een heel laat ei dit keer. Mocht je wel over 2-3 dagen ongesteld worden, zou het ook nog een anovulaire menstruatie kunnen zijn (menstruatie zonder eisprong)
Dankjewel voor jullie reacties. Ik vind het zo gek! Ik test morgen gewoon nog even door en voor de zekerheid blijven we het gezellig maken. Als ik niet ongesteld word dan waag ik dit weekend een keer een zwangerschapstest voor het stel ik mn ei gemist heb
Deze testen zijn niet positief dus niet te zeggen of je eisprong geweest is. Misschien is je piek eerder dan dag 12 geweest of er is geen eisprong. Zou volgende keer iets eerder beginnen met ovulatietesten
Komt er toch een ei aan denken jullie? Gisteren (donderdag) was mijn NOD. Dit zijn mijn ovulatie testen van dinsdag, woensdag, donderdag en vandaag (geclusterd per dag). En dus niet ongesteld geworden
Ik denk het ook! Denk dat je gelijk hebt, zie de test van kwartier geleden. Super raar om dan een ei te hebben rond je NOD maar ik verschuif mijn NOD dan maar even 2 weken en we blijven het gezellig maken