Ik zie duidelijk een streep, test over een paar dagen opnieuw en kijk of het streepje dan duidelijker wordt.
Welke action is dit? De eerste vind ik nog wat onduidelijk door de roze achtergrond en de 2e test is wat veraf genomen om goed te beoordelen
Oei... de early wil nogal eens valse strepen geven. Ik zou overmorgen nogmaals testen. Als er hcg zit nu, dan zal de early overmorgen donkerder moeten zijn . Of anders morgen even een ander merk doen als je niet kan wachten
Oh nee, serieus? Dan heb ik misschien al twee dagen na mekaar een valse test in handen? Zal morgen ander merk halen dan
Is de streep op de 2e test wel donkerder dan op de 1e test? En hij kan idd vals geven, maar doet dat gelukkig niet altijd hoor. Ik duim dat hij bij jou echt van hcg is.
Vandaag toch maar opnieuw met de action early want ik kan pas straks andere test halen. Geeft wel weer positief aan en al heel snel. Na minder dan een minuut zag ik streepje al. Het blijft wel heel kilic van kleur
Probeer de gewone van de Action een keer te doen. Gek genoeg zijn de strepen van de gewone donkerder dan van de early heb ik hier al diverse malen voorbij zien komen. Maar zonder te turen zie ik ook een streepje. Spannend!
Action duurde bij mij erg lang voordat het een goede 2e streep gaf! Predictor is een stuk beter, tussen action en Predictor zag ik een erg groot verschil! Hoop dat de test mooi gaat oplopen