7 dagen 2 streepjes op ovulatie test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door angeliquexxx, 2 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    ik weet niet welke test de beste is
    heb cleur bleu gebruikt en ja had een lichte verticale streep heb nu niet meer getest heb nu sensitest bestelt weet niet hoe die zijn
    hoor ook dat kruidvat goed is 2 voor 5 euro
    weet echt niet welke test de beste is

2. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Maakt niet zo veel uit hoor! Ik heb geteste om te kijken of i kzwangerschap met kruidvat van 7 euro en die 2 voor 5 en digitale clear blue. allemaal erg goed! maar je hebt dus een positieve zwangerschapstest?

3. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    ja ik had een heel licht verticaal streepje met die clear bleu
    heb in de avond vandaag getest met een zwangerschaps test van predictor en die gaf weer negatief aan zou het kunnen dat dat komt dat ik s,avonds die test heb gedaan had cleur bleu s,middags gedaan

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

maar dat klopt dan niet met je posietiefe ovu testen? want je hebt de 28ste je ei gehad zeg je?

5. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Of je bent langer zwanger of..

6. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    ik weet het zelf niet eens of ik zwanger ben moet de zekerheid nog hebben de clear bleu gaf een lichte streep dus ff me menstruatie afwachten dan maar en dan weer testen als het dan nog weg blijft
    krijg als alles goed morgen de zwangerschaps testen van sensitest binnen
    heb er ook eentje bestelt dat je al kan kijken vanaf
    6 dagen voor je menstruatie
    groetjes

7. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    ik weet het zelf niet eens of ik zwanger ben moet de zekerheid nog hebben de clear bleu gaf een lichte streep dus ff me menstruatie afwachten dan maar en dan weer testen als het dan nog weg blijft
    groetjes

8. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    groetjes

9. ladyjvm

ladyjvm Lid

21 okt 2008
    93
    0
    0
    kassiere
    huissen
    ik zou ook zeggen wacht 11nov af....
    en je kan wel 10 verschillende testen doen maar daar schiet je niks mee op en breng je je zelf nog meer in de zenuwen...
    ik had ook eerst met CB niet digi getest en die gaf Posi aan en daarna met Predictor die gaf nega aan paar dagen later weer met CB die gaf heeeeeeeeeeeel licht tot bijna niet zichtbaar posi aan en nu heb ik me zelf voor genomen woensdag pas te testen...dus neem maar van de meeste aan die het al zeggen wacht gewoon ten eerste scheelt dat geld...en ten 2e je zit niet in twijfel...

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ohww spannend voor jou lady! Ik zou gewoon de digi doen!

11. ladyjvm

ladyjvm Lid

21 okt 2008
    93
    0
    0
    kassiere
    huissen
    @leeuw

ja dat is ook de volgende test die ik ga doen...
    moet zeggen dat het me nu geen moeite meer kost om tot woensdag te wachten...

Deel Deze Pagina