Goedemorgen dames! ik snap er helemaal niets meer van, 22e had ik een positieve zwangerschap test in mijn handen verbaasd maar blij! En toen de 23e ineens ongesteld aardig wat bloedverlies maar geen krampen ect♀️ hoe kan het dat ik eerst een positieve test in handen heb om vervolgens ongesteld te worden.. het was de Kruidvat test 2v5 liefs manuela
Weet je zeker dat het geen innestelingsbloeding is? Misschien kun je het testje plaatsen hier zodat we mee kunnen kijken of hij niet valspositief is?
Heb je misschien ook een foto van binnen afleestijd? Hier is de test al droog en de streep loopt niet helemaal lekker door
Dat zou inderdaad (helaas) ook goed kunnen. Hoop voor je dat het snel raak mag zijn! Helaas is bij de kv2v5 testen ook vaak een vals lijntje te zien. Als je zeker wilt zijn zou ik over 2 dagen nog eens testen. Dikke knuffel
met 2 minuten was die streep er hij loopt in het echt wel door maar kreeg het er niet goed op.. streepje is ook roze niet grijs
oh echt! Ik heb er eigenlijk nooit valse streepjes opgehad, misschien was dit dan de eerste bedankt voor het lieve berichtje het heeft geen haast we hebben gezonde kindjes gelukkig
Het is een misconceptie dat indrogers geen kleur kunnen hebben, maar dat terzijde Deze test vind ik wel positief, ik zou voor de zekerheid nog een test doen
Hmmm ik vind dit geen positieve test helaas. Hij ziet er precies uit zoals ik al een aantal valse heb gezien hier de laatste tijd. Je kan vandaag nog een keer testen. Als de test echt op hcg reageerde, zou hij nog steeds een streep laten zien vandaag.
Ik vind het geen positieve test. Lijkt een ongeldige. Het streepje loopt niet gewoon in mooie strakke rechte lijn. Zou even opnieuw testen. Als die helemaal negatief is was dit niks. Want hij is vrij roze dus als het wel iets was verwacht je nu ook nog wel een streep. Zo snel is het niet uit je systeem. Wel echt een zure teleurstelling dan ja als je er vanuit ging dat deze duidelijk positief was
Ik zie ook een positieve test. snap dat je schrikt van het bloedverlies. Ik zou over een paar dagen nog een testje doen.
Jaa bij mijn vorige zoontje was die veel lichter maar ik had bij hem niet en bloedverlies zoals ik nu heb dus ik was wel ff dat ik dacht shit bedankt voor u reactie
Jaa hij loopt in het echt dan wel weer door! Maar Ja in echt loopt die dus wel door maar kreeg het niet op de foto! Maar begin ook wel aan te twijfelen nu we zullen het zien!