kv 2 v 5 testen topic nummer 6000 ;-)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Annedore, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik zie heel veel topics over de kruidvat 2 voor 5 testen :D

Ik heb hier in de tijd dat ik zwanger wilde worden van zoontje nooit indrogers op gehad. Heb ze inmiddels al een tijd niet gebruikt. Afgelopen mei heb ik die andere kruidvattesten eens gedaan, ik had toen een vmk.

Nu heb ik net (5 dagen voor vermoedelijke NOD, ik weet het ;);)) getest. Na 5 minuten zag ik niks. Na een klein uurtje ging ik iets in de prullenbak gooien (wat een cliché verhaal) en ik zag ineens wel een heel licht tweede streepje. Inmiddels had ik al een poosje niks gedronken (vanochtend wel een liter water) en deed ik de andere test dus ook om bij te houden na hoeveel minuten dat tweede streepje dan ontstaat. Na 15 minuten heeeeeeeel licht en na 20 minuten nog heel licht en na een half uur licht, maar net zoals op de eerste test.

Niemand kan nu zeggen 'Ja! Je bent zwanger!'. Maar is het niet toevallig dat twee testen na elkaar een heel licht tweede streepje geven?

En nu ik toch bezig ben. Als de digitale CB met indicator al kan aangeven dat je 1-2 weken na bevruchting zit. Dan zou je daarmee eventueel toch een week voor je NOD positief mee moeten kunnen testen? Of zou het weinig nut hebben. Is wel een dure test :)

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zou de CB nog lekker bewaren ;) heb van een ander merk zelfs 6x achter elkaar hele duidelijke testen gehad. allemaal grijze strepen... (zelfs nog binnen afleestijd maar goed)
    ook kruidvat heeft dit nog al eens. ik zou nog een paar dagen wachten en keertje naar de action gaan. heb je 2 stuks voor 1,50

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb je een foto?

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ben ook wel benieuwd naar een foto ;)

5. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Foto?

Ik heb vorige maand op kv ook een grijs (vals) streepje gehad. Deze maand wel positief, op 9 (gister) en 10 dpo!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,1 KB
      Weergaven:
      32
  6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Mijn telefoon is vol, dus kan geen foto maken.

Action testen heb ik begin van het jaar een keer gedaan en ik kreeg duidelijke strepen binnen de afleestijd. Paar dagen later bij echo bij de gyn bleek dat ik een paar dagen daarvoor mijn eisprong had gehad. Dus kon echt niet zwanger zijn ten tijde van die testen.
    Dus die laat ik lekker bij de Action liggen voortaan ;)

Mijn vriendin whatsappte net dat zij 7 dagen na ei positief testte met CB met indicator. En wat doet deze nerd? Juist. En wat zei de test...juist :(
    Zal mijn man leuk vinden dat ik een tientje weggegooid heb ;);)
    Nou ja, het is nu al gebeurd. Voor straf moet ik nu maar netjes 3 dagen wachten met testen :p

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Tja...ik ben helaas heel nuchter in dat soort dingen, sorry.

Ik vraag me dan af waarom er in de bijsluiters vermeld staat dat je de test na een bepaalde tijd niet meer af mag lezen. Waarom zou dat zijn?

Ik bedoel: na 10 tot 15 minuten kijken....dat zou nog kunnen. Maar een uur later?

Ik hoop en duim voor je dat je over een paar dagen wel keurig binnen de maximale afleestijd een tweede streepje ziet.

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik ook :)

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Als het goed is zit er nu een foto bij.
    bovenste test met heel verdunde urine, onderste na 2 uur niet ddrinken.
    Beiden doorgespoeld met water.
    Bovenste is zo licht geworden dat ie niet meer op de foto komt.
    onderste is juist donkerder geworden.
    streepje stond er na ruim een kwartier.
    ik heb nog nooit een indroger gehad met deze testen,c dus geen idee of dit kan
    vroeg testen, ik test liever ook niet zó ver voor nod, maar ik heb zo mijn redenen buiten lichtelijke nieuwsgierigheid om ;)

Excuses voor het gebrek aan hoofdletters enzo. Mobiel ;)

Bijgevoegde bestanden:

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik bedenk me net dat ik dit jaar wel twee kruidvattesten heb gedaan, toen ik op die van de action (weer) twee streepjes zag en op de plusjestesten van kruidvat ook tot twee keer toe.
    Toen heb ik de 2 voor 5 ook gedaan en die werden ook licht positief.
    Maar dat ging dus rond de nod al fout, jammer genoeg.

Maar ik vond hier net een topic van vorig jaar en ik lees dat de kv 2 v 5 testen niet zo goed meer zijn :$
    Terwijl ze eerder altijd werden aangeprezen door heel zwangerschapspagina ;) balen.

Nou, dan wachten we maar af en doen we eventueel later een ander merk test. Indien negatief toch maar gaan voorbereiden op de mmm. Ik had dat liever niet nog een keer gewild, maar het is zoals het is.

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik zie wel wat vaags, maaaar buiten de afleestijd is niet betrouwbaar..
    Voor de digi cb is het echt nog te vroeg denk ik.

Over 2 dagen nog eens testen, dan zou het streepje duidelijker moeten zijn! Spannend:)

12. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Binnen een jaar tijd zie ik zelf een grote verandering in kv2v5. 2e streep verschijnt erg langzaam. En in mijn geval wordt het nooit net zo donker als controlestreep.

Afgelopen mei dacht ik ook op 2 licht positieve testen te hebben op 9 en 11dpo. 3 dgn later gewoon mijn ms. Denk dat wij zelf de risico nemen door voor nod te testen terwijl van alles nog kan gebeuren.

Ik ga voor je duimen meid. Ziet er wel mooi uit

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb gisteravond een test point vroege zwangerschapstest gedaan. Die kon 7 dagen voor nod. Negatief.
    dus ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben.
    helaas...

Nu maar afwachten wanneer mijn menstruatie komt en op naar mijn afspraak met de gyn over een maand.

oh, en écht voornemens om in de mmm gewoon te wachten tot nod en indien géén bloed gelijk een digi cb!

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland

Deel Deze Pagina